Logo
تاریخ : چهارشنبه 9 اسفند 1402
کد 1641

بیانیه شرکت در انتخابات

بیانیه اساتید و نخبگان دانشگاه بناب برای مشارکت حداکثری در انتخابات

اساتید ونخبگان دانشگاه بناب با صدور بیانیه ی مردم همیشه در صحنه انقلاب را برای حضور پر شور در اتخابات 11 اسفند دعوت نمودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، اساتید ونخبگان دانشگاه بناب با صدور بیانیه ی مردم همیشه در صحنه انقلاب ،مخصوصا دانشگاهیان را برای حضور پرشور درانتخابات 11 اسفند دعوت نمودند.
متن بیانیه به این شرح است:


بسمه تعالی 
«انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است.» 
(رهبری معظم انقلاب، در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی ۱۴۰۲/۱۱/۲۹) 
از آنجایی که دانشگاه مبدأ تحولات و پیشران توسعه کشور است، شایسته است نهادهای قانون‌گذار و برنامه‌ریز، به ویژه قوای محترم مجریه و مقننه، به لزوم ارتقاء جایگاه دانشگاه، علی الخصوص رفع موانع آموزش، پژوهش و توسعه دانش‌بنیان بیش از پیش همت گمارند، تا بدین نحو شاهد بروز و ظهور دانشگاه‌های در تراز انقلاب اسلامی باشیم. اکنون که در طلیعه گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته‌ایم، ما اساتید دانشگاه بناب بر خود فرض می‌دانیم با دعوت همه اقشار جامعه و با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو شرکت نموده و ضمن انجام مسئولیت مدنی خویش و عمل به وظیفه دینی و ملی، با انتخاب اصلح راه را برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان هموار سازیم.  
 جامعه نخبگانی دانشگاه بناب، منتخبین برآمده از صندوق‌های آرا را به توجه و تلاش بی‌وقفه  برای حل مسائل و مشکلات جامعه، به دور از بخشی‌نگری، منفعت طلبی فردی و حزبی و جناحی توصیه می‌کند. 
 انشالله به پشتوانه فضای شور و نشاط انتخاباتی توأم با آگاهی و با مشارکت حداکثری تمامی اقشار، بویژه جامعه دانشگاهی، شاهد تشکیل مجالس توانمند خبرگان و شورای اسلامی باشیم. 
در پایان برای منتخبین محترم توفیق خدمتگزاری بی منت و برای مردم عزیز سرفرازی و عزت، از درگاه ایزد منان طلب می‌کنیم.

اساتید و نخبگان دانشگاه بناب
9 اسفند 1402

پایان بیانیه/
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 9 اسفند 1402
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 154
نظرات شما
captcha refresh