Logo
تاریخ : سه شنبه 8 اسفند 1402
کد 1639

درخشش دانشجویان ورزشکار

دانشجویان ورزشکار دانشگاه بناب در مسابقات دانشجویی خوش درخشیدند

دانشجویان ورزشکار دانشگاه بناب در مسابقات دانشجویی به میزبانی دانشگاههای زنجان،اردبیل و ارومیه که دارای کسب سهمیه المپیاد دانشجویی کشوری بود خوش درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛دانشجویان ورزشکار دانشگاه بناب در مسابقات دانشجویی به میزبانی دانشگاههای زنجان،اردبیل و ارومیه که دارای کسب سهمیه المپیاد دانشجویی کشوری بود خوش درخشیدند.


شرح نتایج:
🔹️ نایب قهرمانی دانشجوی دانشگاه بناب امیرمختاری در مسابقات ووشو منطقه ۳ کشوری.
این ورزشکار باغیرت در دیدار فینال باوجود اینکه از حریف خود ۶ بر ۲ جلو بود متاسفانه در اثر شدت جراحت بر روی چشم، داور اجازه ادامه بازی را نداد و وی به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت.



🔹️کسب مقام سوم مشترک دانشجوی دانشگاه بناب اقای سعید پورقربان در مسابقات بدمینتون منطقه ۳ کشوری‌ به میزبانی دانشگاه زنجان



🔹️قهرمانی دانشجوی دانشگاه بناب و کسب سهمیه المپیاد کشوری توسط خانم شهربانو کشاورز در مسابقات ووشو سبک تایچی چوان منطقه ۳ کشوری‌ به میزبانی دانشگاه زنجان





نایب_قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه بناب در مسابقات کشوری
🔹️تیم فوتسال دانشگاه بناب در مسابقات فوتسال گروه ۲ منطقه ۳ کشوری که به میزبانی دانشگاه اورمیه برگزار شد به مقام نایب قهرمانی رسید.
در این دوره از رقابت ها تیم فوتسال دانشگاه بناب به مربیگری جواد آقاپورکمالی و  سرپرستی ذاکر احمدزاده حضور داشت و علارغم شایستگی های تمام به مقام دومی رسید و از صعود به المپیاد دانشجویان کشور بازماند.
گفتنی است: تیم دانشگاه اورمیه که میزبان این مسابقات بود به مقام قهرمانی رسید و به المپیاد دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور صعود کرد.




قهرمانی و نایب قهرمانی دانشجویان دانشگاه بناب و کسب سهمیه المپیاد کشوری در مسابقات #کشتی منطقه ۳ کشوری‌ به میزبانی دانشگاه اردبیل
تیم دانشگاه بناب در  این مسابقات با چهار ورزشکار به مربیگری #دکترعلی_اوصالی شرکت نموده و صاحب چهار مدال رنگارنگ شد. 
مدال آوران:
تیم کشتی فرنگی
1.سید علی قریشی مقام اول وزن 130kg  
2.احمدرضا بهزادی مقام دوم وزن 77kg

کشتی آزاد
1.فرزین عزیزیان مقام سوم وزن 57kg
2.حسام غیاثوند مقام سوم وزن 70kg

 در این دوره از رقابت ها #سیدعلی_قریشی در وزن 130kgموفق به مقام 🥇#قهرمانی و کسب سهمیه المپیاد کشوری شد.
گفتنی است: شانزدهمین المپیاد کشوری دانشجویان دانشگاهها و موسسات عالی کشور به میزبانی دانشگاه اصفهان در تیر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 8 اسفند 1402
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 93
نظرات شما
captcha refresh