Logo
تاریخ : شنبه 5 اسفند 1402
کد 1636

پیام تبریک

پیام تبریک بمناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

رئیس دانشگاه بناب با صدور پیامی نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
ه گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب ؛دکتر مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب،به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریک،صادر کرد که به شرح زیر می باشد:
درود فراوان بر سربازان گمنام امام زمان،که امنیت،عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش شبانه روزی قهرمانان بی ادعا و مجاهدت های این عزیزان می باشیم که همواره حافظان امنیت کشورمان می باشند.
سربازان گمنام امام زمان،از ابتدای انقلاب همواره ثابت کرده اند که منشا خدمات ارزشمندی در پاسداشت از اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و بایستی قدردان الگوهای ایثار و فداکاری این عزیزان باشیم.
ایران اسلامی بعنوان یک قدرت برتر در منطقه است و دشمنان بدانند پیروزی نهایی از آن انقلاب است و حضور پررنگ مردم عزیزمان همواره در پای صندوق های انتخابات و با مشارکت حداکثری، باز ثابت خواهند کرد که همیشه پای انقلاب ایستاده ایم.
اینحانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه بناب ضمن تشکر و قدردانی ویژه از تلاش های این عزیزان مخلص و دلاورمردان عرصه جهاد که مقتدرانه و با هوشیاری کامل از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران،دفاع نموده اند این هفته پر خیر و برکت را تبریک و تهنیت عرض نموده و همواره دعا گوی تلاش های صادقانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

مجتبی عباسیان
رئیس دانشگاه بناب
۴ اسفند۱۴۰۲

پایان/
  • نوشته شده
  • در شنبه 5 اسفند 1402
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 2558
نظرات شما
captcha refresh