Logo
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1402
کد 1599

عضو هیات علمی دانشگاه بناب؛

بعنوان پژوهشگر برگزیده کشور انتخاب شد

دکتر سحر زینت لو، عضو هیات علمی دانشگاه بناب به‌عنوان پژوهشگر برگزیده کشور انتخاب شد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه بناب، عضو هیات علمی دانشگاه بناب، پژوهشگر برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور شد.

 در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، یک عضو هیات علمی دانشگاه بناب با عنوان «پژوهشگر برتر» مورد تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.
گفتنی است، بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ و در هفته پژوهش و فناوری، با حضور وزیر و معاون پژوهشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و مسئولان ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، در سالن همایش‌های بین‌المللی تالار ابوریحان دانشگاه  که بهشتی برگزار شد که دانشگاه بناب دراین‌بین، یک نماینده داشت که توسط دکتر زلفی گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) مورد تقدیر قرار گرفت.
 دکتر سحر زینت لو، عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشگاه با مرتبه علمی دانشیار می‌باشد.
 گفتنی است که در این جشنواره، علاوه بر پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، فناوران برتر در بخش‌های: «فناور برتر دانشگاهی»، «فناور برتر مستقر در پارک‌های علم و فناوری»، «فناور برتر مستقر در مراکز رشد»، «فناور برتر دانشجویی» و «فناور برتر در دستگاه‌های دیگر» معرفی شدند.

پایان خبر





 

 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 21 آذر 1402
  • ساعت 06
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 472
نظرات شما
captcha refresh