Logo
تاریخ : پنجشنبه 9 آذر 1402
کد 1578

یادواره شهدای دانشگاه بناب

یادواره شهدای دانشگاه بناب با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم برگزار شد.

یادواره شهدای دانشگاه بناب با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم با حضور خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و دانشگاهیان در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ سردار رحیم نوعی اقدم در مراسم یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه بناب اظهار کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی نعمت و دلیل مشروعیت نظام هستند و بر همین اساس امام راحل نیز خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.
وی افزود: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند؛ چرا که طی این ۴۴ سال در شرایط سخت نظام، مردم انقلاب را حفظ کرده و پای آرمان‌های این انقلاب همواره ایستاده‌اند و به همین منظور مسئولان در هر مقام و لباسی نوکر و خدمتگزار ملت هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود و استکبار برای ضربه زدن به جبهه مقاومت، آن را ایجاد کرد، گفت: سردار سلیمانی با فرماندهی اخلاق محور خود، جوانان جبهه مقاومت را سازماندهی کرد و نسخه داعش را در هم پیچید.
وی با تاکید بر اینکه عملیات جبهه مقاومت در غزه، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و هیبت پوشالی آن‌ها را به هم ریخت، افزود: در این عملیات فقط چند گردان به ارتش اسرائیل حمله و ضربات سنگینی به دشمن وارد کردند و کمر ارتش صهیونیستی را شکستند.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه در دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت، اکنون قوی‌تر از هر زمانی است.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و از رزمندگان دوران دفاع مقدس دانشگاهی تجلیل و قدردانی شد.

گزارش تصویری:





  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 9 آذر 1402
  • ساعت 04
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 324
نظرات شما
captcha refresh