Logo
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1402
کد 1550

به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان

کارگاه پیشگیری از سرطان های شایع بانوان برگزار شد .

به مناسبت هفته سلامت بانوان کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان های شایع بانوان برای بانوان شاغل در دانشگاه بناب برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب ، به همت مشاور امور بانون و همکاری مرکز مشاوره ، سلامت و سبک زندگی دانشگاه بناب با هدف ارج نهادن به حفظ سلامت بانوان سرزمین اسلامی به منزله ی زیر بنای سلامت خانواده و جامعه ، کارگاه آموزشی"پیشگیری از سرطان شایع در بانوان" در روز 23 آبان ماه سال 1402 در سالن کنفرانس شهید سلیمانی دانشگاه بناب برگزار شد. 

این کارگاه با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان در بانوان با حضور اساتید شبکه بهداشت و درمان بناب برای  بانوان شاغل در دانشگاه بناب برنامه‌ریزی شده بود .
در این کارگاه ، متخصصان و اساتید معتبر در زمینه سرطان و پزشکی بانوان به موضوعاتی از جمله نحوه انجام آزمون‌های پیشگیرانه سرطان، نحوه تشخیص زودهنگام سرطان، علائم و علل این بیماری و روش‌های پیشگیری و درمان سرطان پرداخته و به راهکارهایی برای خودمراقبتی و بهبود سلامت بانوان پرداختند .

بنا به اظهارات سرکار خانم کریمی ثالث ، مشاور امور بانوان ریاست دانشگاه ، برنامه های هفته ی ملی سلامت طی هفته آینده با برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد برای اساتید ، کارکنان و دانشجویان پیگیری خواهد شد.
 

گزارش تصویری 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 آبان 1402
  • ساعت 05
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 155
نظرات شما
captcha refresh