Logo
تاریخ : شنبه 6 آبان 1402
کد 1542

همزمان با هفته تربیت بدنی

همایش بزرگ پیاده روی دانشگاهیان با شعار غزه قهرمان در دانشگاه بناب برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده روی اساتید، کارکنان و دانشجویان در مورخ2مهر1402و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشعار"غزه قهرمان" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب به نقش موثر و سازنده ورزش در بین جوانان و اینکه نقش مهمی در بالا بردن نشاط و سلامت در جامعه دارد اشاره کرد و افزود: ورزش عامل مهمی برای افزایش امید و همبستگی ملی است و توجه به ورزش درون دانشگاهی علاوه بر تامین سلامت جسمانی زمینه ساز ورزش قهرمانی در سطح ملی و بین اللملی است.
حجت الاسلام حسن حیدرزاده از معاونت دانشجویی دانشگاه بناب خواست که فرهنگ ورزش صبحگاهی را در دانشگاه نهادینه کرده و در طول ایام هفته با برگزاری ورزش های صبحگاهی باعث افزایش بیشتر و بهتر روحیه دانشگاهیان دانشگاه بناب شوند.
وی همچنین به قضایای غزه اشاره کرد و گفت: حمایت از مردم غزه وظیفه همه مسلمین است.
وی گفت: مردم غزه با جان و مال از میهن خود دفاع میکنند و وظیفه همه ما مسلمین هست که با هر وسیله و امکانات یاری و کمک رسان مردم مظلوم غزه باشیم.

درادامه معاون دانشجویی دکتر ناصر قاسمیان افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا و تامین سلامتی جسم و روح ، ارتقای سلامت، ترویج و توسعه ورزش همگانی از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی است

  • نوشته شده
  • در شنبه 6 آبان 1402
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 192
نظرات شما
captcha refresh