Logo
تاریخ : پنجشنبه 20 مهر 1402
کد 1537

در واکنش به حمله وحشیانه‌ی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه؛

پروفسور مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

پروفسور مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در محکومیت حمله‌ی وحشیانه‌ی رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه پیامی صادر کرد؛ در متن پیام آمده است؛
«بسم‌الله القاسم الجبارین»
 
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُم ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصرِهِم لَقَدِیرٌ
به کسانی که ستمکارانه مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، به سبب آنکه به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، و مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست.
 
این روزها شاهد صحنه های ناراحت‌کننده و حملات گسترده با تسلیحات ممنوعه توسط رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین و به طور خاص غزه هستیم. 
 
در این حملات زنان، کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی به شهادت رسیده‌اند و افزون بر آن شمار زیادی از مردم بی‌دفاع نیز در اثر تخریب منازل و مناطق مسکونی آواره شده‌اند. 
 
ارتش رژیم سفاک صهیونیستی نوار غزه را در محاصره بی‌سابقه‌ای قرار داده است که این اقدام بیشترین آسیب را به مردم عادی وارد می‌کند؛ گویا این رژیم جعلی قصد دارد انتقام شکست اخیر #طوفان_الاقصی را از مردم بی‌گناه بگیرد.
 
از این رو مسئولیت اصلی آنچه در این روزها در نوار غزه روی می‌دهد بر عهده‌ی رژیم صهیونیستی می‌باشد که با تمامی قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل و هشدارهای نهادهای حقوق بشری به تجاوز، کشتار و اشغالگری ادامه می‌دهند. 
 
اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ دانشگاه بناب، ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه و اعلام همبستگی با این مردم بی‌دفاع، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهم تا مسئولیت روشنگری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بشریت به وقوع بپیوندد. 
 
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - مجتبی عباسیان 
رییس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 مهر 1402
  • ساعت 03
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 320
نظرات شما
captcha refresh