Logo
تاریخ : چهارشنبه 7 تير 1402
کد 1518

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب؛

۷ رشته تحصیلی جدید به رشته های دانشگاه بناب اضافه گردید

دکتر مجتبی عباسیان از اخذ مجوز ۷ رشته جدید برای دانشگاه بناب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاسیس چهار رشته مهندسی مواد (گرایش شناسایی و انتخاب مواد مهندسی)، مهندسی برق (گرایش کنترل) و مهندسی عمران (گرایش حمل و نقل)، ریاضی کاربردی ( گرایش بهینه سازی ) در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی معماری، کارشناسی ناپیوسته مهندسی تاسیسات مکانیکی و مهندسی مکانیک ساخت و تولید در مقطع کارشناسی در دانشگاه بناب موافقت کرد.
 
دکتر مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب گفت: در دوره مسئولیت جدیدم که برای بار دوم از 15 دیماه 1400 در دانشگاه بناب عهده دار شدم. برای اینکه تمرکز بیشتری روی گسترش رشته های کاربردی و نیاز محور داشته باشیم و بتوانیم به نیاز های اساسی و جدی منطقه ای و ملی پاسخ گو باشیم مسئولیت جدیدی بنام مسئول گسترش رشته های دانشگاه بناب بصورت مستقل و در کنار ریاست دانشگاه برای پیگیری ایجاد رشته ها ایجاد گردید تا از طرف ریاست دانشگاه مسئول گسترش رشته ها باشند. این مسئولیت خطیر بر عهده استاد بزرگوار جناب آقای دکتر رزقی از مدیران بنام دانشگاه بناب سپرده شد که سابقه بسیار درخشان در حوزه های مختلف آموزش عالی دارند. با پیگیری‌های شبانه روزی ایشان و همچنین همراهی و همفکری معاون محترم آموزشی دانشگاه جناب آقای دکتر حاج بدلی و کارکنان خدوم دانشگاه، از سال های تحصیلی آتی، خوشبختانه هفت رشته گرایش جدید به مجموعه رشته های دانشگاه بناب اضافه می گردد. لازم می دانم صمیمانه ترین حمد و سپاس خود را نثار این عزیزانم نمایم که با جان و دل برای ارتقا و سربلندی دانشگاه بناب و کشور عزیزمان و نظام مقدس مان گام بر می دارند.
 
وی ادامه داد؛ ایجاد رشته‌های کاربردی و نیاز محور مهم‌ترین اولویت توسعه‌ای دانشگاه بناب بوده و با توجه به صنعتی بودن شهرستان بناب و بر اساس آمایش آموزش عالی، تاسیس رشته­ های جدید برای تربیت نیروی انسانی متخصص در سطح منطقه­ ای و ملی موثر خواهد بود.
 
دکتر عباسیان در پایان گفت: پیگیری ها برای جذب رشته‌های جامعه محور ادامه دارد تا با اخذ چند رشته جدید که متناسب با نیازها و تقاضاهای جامعه هستند، بستر مناسبی برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص ایجاد شود.
 
پایان خبر
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 7 تير 1402
  • ساعت 18
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1028
نظرات شما
captcha refresh