Logo
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1402
کد 1489

به مناسبت عید سعید فطر؛

رییس دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

در متن پیام آمده است:
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر مجتبی عباسیان، رییس دانشگاه بناب، با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان، بویژه دانشگاهیان، بالاخص دانشگاهیان دانشگاه بناب تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً »
 
ماه رمضان کریم، ماه عبادت، بندگی و مغفرت به پایان رسید و عطر ملکوتی ماه شوال المکرم دل هایشان را معطر به عطر و بوی بندگی نمود.
 
ماه حریم رمضان، ماهی بود که دل های عاشقانه بندگان را به سماوات الهی مهمان کرد و به فراخور هرکس، ره توشعه ای اخروی و دنیوی، نصیب شان نمود.
 
خوشا آنانکه از سفره های کرامت و سعادت الوهیت، بیشتر متنعم شدند. اینک، عید سعید فطر، شکرانه ی همان عبادات و طاعات خالصانه ای است که غبار سیئات را از آیینگی دل های پاک زدود و شکوفه های حسنات را در دل های پاک، شکوفا کرد.
 
اینجانب، ضمن آرزوی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و آحاد مسلمان جهان، بالاخص دانشگاهیان و بویژه، همکاران ساعی و خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه بناب تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق، سعادت، شادکامی و موفقیت در تمام عرصه های مختلف زندگی شان را از درگاه خداوند متعال، خواستارم.
 
مجتبی عباسیان
رییس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در شنبه 2 ارديبهشت 1402
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 145
نظرات شما
captcha refresh