Logo
تاریخ : يکشنبه 28 اسفند 1401
کد 1485

به مناسبت آغاز سال جدید؛

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب پیام تبریک صادر کرد

به مناسبت آغاز سال جدید و تقارن آن با ماه بهار قرآن، رئیس دانشگاه بناب پیامی صادر کرد؛ در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فصل بهار به نظاره نشستن زیبایی حضرت حق در آیینه طبیعت و عید نوروز قدیمی ترین جشن جهانی و نمادی پرغرور از فرهنگ ناب مردمان ایران زمین است. عجین شدن نوروز با بهار طبیعت و امسال با بهار دل ها، شکوه و جلوه کبریایی به نوروز بخشیده است. طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان با مهمانی حضرت حق، ردای پاکی و نفس رحمانی. سال نو امسال با نسیم روح افزای "ربنا...."طلیعه گر آغازی نو برای سالی نو با زیبایی های بی کرانش و پایانی بر سال سختی است که سپری کردیم. سال 1401 سال تلاش شبانه روزی و سال کسب افتخاراتی بزرگ برای همکاران تلاشگر دانشگاه بناب بود. افتخاراتی کم نظیر که شایسته تکریم و ثناست. صمیمانه قدردان این تلاش های شکوهند شما عزیزان و همه بزرگانی هستیم که 28 سال برای این بزرگی دانشگاه بناب تلاش کرده و زحمت کشیده اند. یقین کامل داریم با مهرورزی، همدلی، وفاق و تلاش خستگی ناپذیر آینده ای بسیار زیبا و مملو از موفقیت در انتظار فرزندان عزیزمان در دانشگاه بناب و کشور سراسر پرافتخارمان خواهد بود.

در ربنای سبز دعایتان، التماس دعا و تقدیری سراسر برکت، سعادت، سلامتی و سرافرازی توشه ی شب قدرتان باد. از خداوند سرشار از زیبایی و مهربانی مان برای همه شما عزیزانم و همه آنان که در راه اعتلای آموزش عالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همت می کنند سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت آرزومندم.

با تقدیم احترام
 مجتبی عباسیان
خادم شما در دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 28 اسفند 1401
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 257
نظرات شما
captcha refresh