Logo
تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1401
کد 1481

در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

رئیس دانشگاه بناب با مدیرکل جدید صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی دیدار کرد

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب با دکتر اکبر رضایی، مدیرکل جدید صدا و سیمای استان آذربایجانشرقی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در این دیدار دکتر مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای استان و تشکر از همراهی همیشگی صدا و سیما با جامعه علمی استان، بالاخص دانشگاه بناب، گزارشی از فعالیت دانشگاه بناب و برنامه‌های تحول آفرین و آموزشهای مهارت آموز و تعالی محور ارائه کرد.

دکتر عباسیان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند رسانه ملی و شبکه استانی سهند در پوشش اخبار و فعالیت‌های این دانشگاه، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری گسترده و استفاده از تخصص دانشگاهیان با رسانه ملی را اعلامی کرد.

وی مشارکت مابین دانشگاه بناب و صدا و سیما را در قالب جهاد تبیین برای دانشگاهیان و همکاری در پوشش رسانه ای را در برگزاری همایشهای ملی و بین المللی این دانشگاه خواستار شد.

رئیس دانشگاه بناب در ادامه این دانشگاه را مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانشگاه بناب بعنوان مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه بیست و هشتمین سال تاسیس خود قرار دارد و انتخاب 10 درصد از اساتید این دانشگاه بعنوان دانشمندان 1 درصد و 2 درصد برتر جهان، رویدادی بی سابقه در سطح کشور به شمار می رود و امیدواریم در سالهای آینده نیز شاهد چنین رویدادها و افتخارآفرینی هایی از دانشگاه باشیم.

دکتر عباسیان در پایان دانشگاه بناب را یک مرکز آموزش عالی جامعه محور دانست و گفت: دانشگاه بناب بعنوان یک دانشگاه جامعه محور اهتمام خود را در رفع مشکلات منطقه از قبیل مشکلات زیست محیطی و احیای نگین فیروزه ای ایران، دریاچه ارومیه و ... انجام داده است و اخیرا نیز یک طرح پژوهشی در رفع آلایندگی نیروگاه سهند بناب توسط یکی از اساتید دانشگاه رقم خورده است.

دکتر اکبر رضایی مدیر کل صدا و سیمای استان نیز ضمن خوش آمدگویی، استفاده از ظرفیت دانشگاههای منطقه و بالاخص دانشگاه بناب و دانشجویان در برنامه‌ها را لازم دانست و آمادگی خود را برای بازخورد و پوشش رسانه ای عملکردها و همایش های دانشگاه بناب اعلام کرد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص دانشگاهیان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی خاطر نشان کرد: استفاده از دانش و تخصص اساتید حوزه و دانشگاه برای ما یک اصل است و تلاش خواهیم کرد برنامه ریزان و برنامه سازان در راستای تقویت نگاه علمی به مسائل مختلف جامعه در برنامه ها ، به شکل هدفمند و بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است؛ در این دیدار دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه، دکتر احمد فهمی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر بهزاد بینش، معاون اداری و مالی، دکتر ناصر قاسمیان، رئیس حوزه ریاست و مجتبی فتحی زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب حضور داشتند.

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 بهمن 1401
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 146
نظرات شما
captcha refresh