Logo
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 1478

به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر

رئیس دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب در متن پیام آمده است؛
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا (حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است)
 
انقلاب اسلامی ایران که با مجاهدت‌های مردم غیور و شجاع ایران و با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید، اکنون در چهل و چهارمین سالگی خود، علي­رغم توطئه­‌هاي اسكتبار جهاني به مرحله شکوفایی رسیده و با رهبری و هدایتهای خردمندانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) با صلابت و اقتدار تمام، در حال پیمودن پله‌های ترقی و رشد است.

در عرصه علمي و تحقيقاتی نيز همانگونه كه معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده‌اند، نزدیک به دو دهه است که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده و دستاوردهای دانش و فنّاوری ما در این مدت علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه مالی و علمی موجب شگفتی جهانیان شده است؛ ضمن خرسندی از این پیشرفت‌ها وظیفه خود و دانشگاهیان کشور می‌دانيم که با گام­‌های استوارتر و مصمم­‌‌تر در اين مسير قدم برداشته و برگ زرین دیگری بر دستاوردهای نظام علمی و فناوری کشور بیفزاییم.

در اين راستا جهت رضايت خاطر رهبر فرزانه انقلاب از جامعه دانشگاهی، باید تمام توان علمی و پژوهشی خود را صرف حل مشکلات و تامين نيازهای علمي و فناورانه كشور نمود. برای نيل به اين هدف و براساس تاکیدات مقام عالی وزارت عتف، تکیه بر توان علمی کشور که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم است، می‌تواند به عدم وابستگی به خارج کمک کند و از هدر رفت منابع ملی که متعلق به نسل‌های آینده است، جلوگیری کرده و بهره‌وری در همه زمینه‌ها به ویژه صنعت و کشاورزی را افزایش دهد.

در راستای منویات مقام معظم رهبری، این رستاخیر در دانشگاه بناب هم نماد عینی دارد. قرار گرفتن ده درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه بناب در بین دانشمندان یک درصد و دو درصد جهان اسلام گواه زرینی بر این مدعاست.

اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ دانشگاه بناب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس، هسته ­ای، مدافع حرم، علي­‌الخصوص سردار رشيد اسلام، حاج قاسم سليمانی و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامي، حضرت امام خمینی (ره)، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، مسئولان و به ویژه دانشگاهيان تبریک عرض مي­‌نمايم و کسب توفیقات روز افزون در نيل به آرمان‌های مقدس جمهوري اسلامی ايران را از درگاه ايزد منان مسئلت مي­‌نمايم.

دکتر مجتبی عباسیان
رئیس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 12 بهمن 1401
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 69
نظرات شما
captcha refresh