Logo
تاریخ : جمعه 14 بهمن 1401
کد 1477

اطلاعیه مهم دانشجویی؛

قابل توجه دانشجویان عزیز

....
پوشش در دانشگاه‌ها

پوشش باید متناسب با محیط آموزشی دانشگاه باشد (لباس‌ها همواره باید ساده و آراسته با وضعیت مناسب و در شأن دانشگاه بوده و با لباس‌های سایر محیط‌ها، نظیر جشن‌ها و محیط‌های تفریحی، ورزشی، استراحت و ... متفاوت و به دور از مدهای افراطی باشند).
 
وضعیت ظاهری و پوشش برادران عزیز دانشجو:
  1. عدم استفاده از پیراهن‌های یقه باز، آستین کوتاه (بالاتر از آرنج) اندامی و دارای رنگ‌های نامناسب، شعار، آرم و عکس‌های غیر متعارف و نامناسب با محیط آموزشی دانشگاه
  2. عدم استفاده از شلوارهای چسبان، کوتاه و زاپدار
  3. عدم استفاده از اشیای زینتی (از قبیل: زنجیر و ...)
  4. پیرایش متعارف موی سر و صورت متناسب با محیط آموزشی دانشگاه
 
وضعیت ظاهری و پوشش خواهران عزیز دانشجو:
  1. عدم استفاده از مانتوهای جلو باز، چاکدار، آستین کوتاه و دارای رنگ‌های نامناسب، شعار، آرم و عکس‌های غیر متعارف ( بلندی مانتو نباید کوتاه‌تر از زانو بوده و آستین مانتو باید بالاتر از مچ دست را بپوشاند).
  2. عدم استفاده ازشلوارهای چسبان، نازک، کوتاه و زاپ دار و دارای رنگ های نامناسب و غیر متعارف
  3. عدم آرایش غلیظ ) اعم از لاک، رژ لب و ...) و عدم استفاده از وسایل زینتی غیر متعارف ( از قبیل: پابند و پیرسین و ...)
  4. عدم حضور بدون پوشش و حجاب در محوطه خوابگا‌ های خواهران دانشگاه
  5. استفاده از مقنعه با پوشش کامل موی سر
  6. استفاده از جوراب ) که باید مچ پا را بپوشاند ( و کفش مناسب )عدم استفاده از پوتین هایی که بالاتر از مچ پا بوده و روی شلوار را می پوشاند (
 بدیهی است در تمامی دانشگاهای دنیا قوانین پوشش و رعایت شئونات محیط آموزشی و علمی وجود دارد و همه دانشگاهیان ملزم به رعایت آن هستند. دانشگاه بناب نیز با استناد به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی که در حکم قانون می‌باشد و ابلاغ وزارت علوم، انتظار رعایت مصادیق فوق را از عزیزان دانشجو دارد و احیانا در صورت عدم رعایت موارد فوق، مطابق با مصوبات قانون پوشش در دانشگاه‌ها و کمیته انضباطی ضمن اطلاع به خانواده با افراد خاطی بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد کرد.

دانشگاه بناب نهایت تشکر و قدردانی خود را از دانشجویان عزیزی که پایبند به مقررات دانشگاه، محیطی امن و سالم را برای خود و دیگران مهیا می‌کنند اعلام می‌دارد.  
 
  • نوشته شده
  • در جمعه 14 بهمن 1401
  • ساعت 07
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 476
نظرات شما
captcha refresh