Logo
تاریخ : جمعه 30 دي 1401
کد 1470

لعلی، فرماندار بناب؛

کنکور امسال در حوزه امتحانی بناب به مراتب نسبت به قبل با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد

بازدید نماینده عالی دولت در شهرستان بناب و هیات همراه و ریاست دانشگاه بناب از روند برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه بناب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، لعلی، فرماندار بناب روند برگزاری کنکور در شهرستان بناب را خوب ارزیابی کرد و گفت: کنکور امسال در حوزه امتحانی بناب به مراتب نسبت به سالهای قبل با نظم و کیفیت بهتری برگزار شد و جادارد از زحمات مسئولان برگزاری کنکور، کمیته دانشجویی شهرستان، شهرداری و تمامی ارگانهای دخیل در برگزاری کنکور سراسری تقدیر و تشکر کنم.
 
همچنین دکتر مجتبی عباسیان ضمن بازدید از حوزه برگزاری آزمون، روند برگزاری را عالی توصیف کرد و گفت: برگزاری کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی شهرستان و دانشگاه بناب است و سعی داشتیم بصورت ویژه این رویداد را حمایت کنیم تا شرکت کنندگان عزیز که همگی گل‌های سرسبد و آینده‌سازان میهن اسلامی هستند کوچکترین دغدغه و استرسی در محل برگزاری کنکور نداشته باشند.
 
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری دانشگاه بناب ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و تدابیر ویژه ریاست محترم، اعضای هیات رئیسه و تمام ارکان دانشگاه گفت: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ با شرکت ۲۰۴۱ داوطلب، ساعت ۱۷ جمعه ۳۰ دی ماه در کمال صحت و آرامش به اتمام رسید.
 
بدینوسیله ضمن ابراز مراتب سپاس و قدردانی خود از تمام عوامل اجرایی نوبت اول آزمون سراسر 1402 به جهت این همکاری و هماهنگی وسیع و درخور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از این عزیزان اعلام می‌کنم.
 
وی ادامه داد: دانشگاه بناب با بهره مندی از تجارب ارزشمند اعضای هیات علمی توانمند و کارکنان تلاشگر و متخصص، پیشرو در زمینه آموزش، پژوهش و فناوری می‌باشد.
 
دکتر حاجی بدلی، این ظرفیت را بهترین نوید برای دانش آموزان منطقه ارزیابی کرد و به دانش آموزان و خانواده های آنها خاطرنشان کرد: در انتخاب رشته کنکور ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه بناب را مد نظر قرار بدهند.
 
این گزارش می‌افزاید، دانشگاه بناب با 11 رشته در مقطع کارشناسی، 14 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 2 رشته در مقطع دکتری و با حدود 3000 دانشجو دارای 3 استاد دانشمند 1 درصد برتر جهان و 9 استاد دانشمند 2 درصد برتر جهان می‌باشد.
 
 
 
 
 
 
 
  • نوشته شده
  • در جمعه 30 دي 1401
  • ساعت 17
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 420
نظرات شما
captcha refresh