Logo
تاریخ : شنبه 14 آبان 1401
کد 1448

به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

خروش خانواده بزرگ دانشگاه بناب در راهپیمایی 13 آبان

خانواده بزرگ دانشگاه بناب اعم از ریاست، اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان، همصدا با مردم انقلابی این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱٠ صبح امروز جمعه در بناب آغاز شد و مردم انقلابی این خطه با حضور حماسی خود در راهپیمایی و طی کردن مسیر خیابانهای مطهری، زرگران و باهنر، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری، انزجار خود از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی ها علیه ملت ایران را اعلام کردند.

راهپیمایان در این مراسم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و سر دادن شعارهایی نظیر هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم و ملت بیدار است از فتنه گر بیزار است، نابودی استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار را خواستار شدند.

گفتنی است حضور گسترده جامعه دانشگاهی و بالاخص دانشگاهیان دانشگاه بناب در این راهپیمایی عظیم و اجرای سرود سلام فرمانده توسط دهه هشتادی ها و دهه نودی ها و دیگر کارهای فرهنگی از حرکات شایسته این راهپیمایی بود.
این راهپیمایی باشکوه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جابری، قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل خاتمه یافت.
  • نوشته شده
  • در شنبه 14 آبان 1401
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 317
نظرات شما
captcha refresh