Logo
تاریخ : يکشنبه 8 آبان 1401
کد 1445

بازدید ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاههای دانشجویی

دکتر عباسیان؛ دانشجویان عزیز ولی نعمتان ما هستند و دانشگاه بدون حضور دانشجو یک کالبد بی روح و جان است

به جهت رسیدگی به مشکلات خوابگاهی و رفاهی دانشجویان، دکتر مجتبی عباسیان، رئيس دانشگاه بناب با همراهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیات رئیسه از مجتمع خوابگاهی خودگردان عابدینی بازديد بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه بناب، به جهت رسیدگی به مشکلات خوابگاهی و رفاهی دانشجویان، دکتر مجتبی عباسیان، رئيس دانشگاه،  با همراهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، عصر روز شنبه 7 آبان ماه در مجتمع خوابگاهی خودگردان عابدینی حضور يافتند و از نزدیک به مشکلات دانشجویان رسیدگی کردند.

در اين بازديدها، دکتر مجتبی عباسیان و هیات همراه ضمن ارزيابي روند خدمات رساني به دانشجويان در خوابگاه‌هاي خودگردان دانشجويي، از امکانات و تجهيزات خوابگاه ها، وضعيت کتابخانه، نمازخانه و امکانات تاسيساتي خوابگاه بازديد کردند و از نزديک در جريان امورات خوابگاهي دانشجويان قرار گرفتند.

 

 در ادامه، دانشجويان به بيان نقطه نظرات، پييشنهادات و انتقادات در خصوص امورات صنفی پرداختند و رئيس دانشگاه، ضمن استقبال از پيشنهادات و نقطه نظرات دانشجويان بر تلاش جدي براي بهبود وضعيت رفاهي و آسايش دانشجويان تأکيد نموده و رسيدگي به مشکلات آنان را يکي از مهم ترين دغدغه هاي مديريت دانشگاه عنوان کردند.

دکتر عباسیان در حاشیه این دیدارها دانشجویان را گل های سرسبد این کشور دانست و گفت: دانشجویان عزیز ولی نعمتان ما هستند و دانشگاه بدون حضور دانشجو معنی ندارد.

وی در ادامه گفت: در سالهای گذشته به جهت شیوع پاندمی کرونا مجبور به برگزاری مجازی کلاسها بودیم و این عدم حضور دانشجویان در دانشگاهها این مراکز آموزش عالی را به به یک کالبد بی روح و جان تبدیل کرده بود.

این گزارش می افزاید؛ ریاست و اعضای هیات رئیسه در پایان این دیدارها برای صرف شام در یکی از واحدهای دانشجویی، میهمان دانشجویان دانشگاه شدند و یکی از واحدهای دانشجویی بعنوان واحد برتر انتخاب شد.

گزارش تصویری؛ 










  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 آبان 1401
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 429
نظرات شما
captcha refresh