Logo
تاریخ : جمعه 1 مهر 1401
کد 1438

به مناسبت آغاز سالتحصیلی جدید؛

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

به مناسبت آغاز سالتحصیلی جدید، بهار علم و دانش، دکتر مجتبی عباسیان پیامی صادر کرد؛ در متن پیام آمده است:
بسمه تعالي
 
طَلَبُ العِلمِ فَريضَةٌ عَلى كُلِّ مُسلِمٍ أَلا إِنَّ اللّه‏ يُحِبُّ بُغاةَ العِلمِ؛
طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
                                                                                    مصباح الشریعه، ص۱۳
 
دانشجويان عزيز، استادان معزز و همكاران گرامي
 
قسم به قلم و آنچه می‌نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.
 
بار دیگر فصلی از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.
 
آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و خانواده بزرگ دانشگاه بناب اعم از، اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه و به ویژه دانشجویان جدید الورود که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده‌اند صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.
 
ما خادمین ملّت در دولت مکرم مردمی و انقلابی،‌ امیدواریم تمام توان و تلاش خود را برای بالندگی و شکوفایی ایران عزیزمان بکارگیریم و با الگو قراردادن منویات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)، راهبردهای هوشمندانه ریاست محترم جمهوری ایران جناب آقای دکتر رئیسی و همچنین موارد ابلاغی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر زلفی‌گل، در شکوفایی بیش از پیش ایران عزیزمان بکوشیم.
 
در سالی که توسط مقام عظمای ولایت بنام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت از درگاه خداوند متعال خواهانم.
 
اول مهرماه ۱۴۰۱ | مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در جمعه 1 مهر 1401
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 562
نظرات شما
captcha refresh