Logo
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1401
کد 1429

به مناسبت بزرگداشت روز کارمند؛

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

..
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ضمن سلام و عرض ادب و تبریک روز کارمند خدمت کارمندان و کارکنان پرتلاش و زحمتکش دانشگاه بناب، از تمامی تلاش‌های این قشر خستگی ناپذیر قدردانی کرده و روزهای خوشی را برای ایشان آرزو میکنم. تبریک و قدردانی خود را مزین میکنم به فرمایش امام علی (ع) که فرمودند: به طاعت خدای سبحان دست نیابد مگر کسی که تلاش کند و نهایت کوشش خود را به کار گیرد.
 
​​​​​آری تلاش، آن هم از جنس کار برای خدا می‌تواند مصداق افضل عمل خیر باشد که باز به فرموده آن حضرت: "أفضل العمل ما أرید به وجه الله" یعنی: برترین کار، کاری است که برای خدا باشد و کار اینچنینی هست که می‌تواند هم گره از مشکلات جامعه واکند و هم روزی حلال را که مایه دسترنج شما عزیزان هست را فراهم نماید.
 
در قبال چنین کاری، مسئولان امر در جامعه و دانشگاه نیز موظف هستند ضمن قدردانی و ارج نهادن به کار کارمندان خویش، فضایی عزتمند و امنیت شغلی مناسبی را برای ایشان تامین نمایند تا کارمند فارغ از دغدغه های روزمره بتواند برای ارتقای جامعه و میهن اسلامی خویش تمام تلاش خود را به کار بندد.   
 
در آخر ضمن تقدیر دوباره از کارمندان عزیز دانشگاه بناب، از خداوند منان برای ایشان سلامتی و موفّقیت، نشاط و شادکامی و عزت و افتخار را خواستارم.

ارادتمند شما حسن حیدرزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در جمعه 4 شهريور 1401
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 272
نظرات شما
captcha refresh