Logo
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1401
کد 1428

به مناسبت بزرگداشت چهارم شهریورماه، روز کارمند؛

پیام تبریک رئیس دانشگاه بناب به کارمندان دانشگاه

..
همکاران گرانقدر دانشگاه بناب
 
خداوند سبحان را شاکرم که شما عزیزان در مسیر خدمت و کوشش، در دانشگاه بناب حضور دارید، شمایی که جز با همراهیتان در تعامل با اساتید و دانشجویان، استمرار خدمت و توسعه دانشگاه میسر نخواهد بود، دانشگاه بناب موجودیت کنونی خود را مدیون زحمات تک تک شما بزرگواران است. درود و رضوان خدا بر شما کارمندان صادقی که به حق یاوران علم و دانش نامیده شده اید. 
 
امروز چهارم شهریور بهانه‌ایست برای تجلیل از شما انسان‌های بزرگواری که علیرغم کمبودها و فشارهای اقتصادی کنونی، هدفتان خدمت به خلق‌الله و کسب رضای پروردگار است. خدمت به خلق الله ای که جزو بالاترین عبادات است.
 
برماست که به پاس این مقام و جایگاه رفیع از زحمات و تلاش‌های شما عزیزان قدردانی کنیم. ان شاالله با همت و تلاش اساتید فرزانه دانشگاه بناب و تک تک شما یاوران علمی و دانشجویان فرهیخته مان جایگاهی ناب در بین دانشگاه های کشور در انتظار دانشگاه بناب خواهد بود و آن روز زیاد دور نیست‌.
 
از خداوند سرشار از زیبایی و مهربانی بهترین ها را برای تک تک شما بزرگواران و خانواده های محترم تان و همه ملت پرغرور و پرافتخارمان مسئلت داریم و ایمان داریم که ملت ایران شایسته و سزاوار بهترین ها هستند.

مجتبی عباسیان
رئیس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در جمعه 4 شهريور 1401
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 149
نظرات شما
captcha refresh