Logo
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1401
کد 1427

در پیام وزیر علوم به‌مناسبت روز کارمند مطرح شد

یاوران علمی ستون‌های نستوهِ ستاد و قله‌های فخر مجامع دانشگاهی هستند

وزیر علوم در پیامی به‌مناسبت روز کارمند مطرح کرد: «یاوران علمی ( کارشناسان و کارمندان شریف) ستون‌های نستوهِ ستاد و قله‌های فخر مجامع دانشگاهی و ارکان کارای پژوهشگاه‌ها و موجّد فرصت‌های فناوری هستند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم متن پیام دکتر محمد علی زلفی گل به‌مناسبت روز کارمند به شرح ذیل است:
 
                                بسم الله الرحمن الرحیم
در کارنامه‌ی خدمتگزاری خادمان ملت نام‌هایی زرینی مرور می‌گردد که هماره به فروتنی و مردم‌اندیشی و خدمت به خلق نام برده می‌شوند. شهیدان عالی‌قدر رجایی و باهنر از بی‌بدیل‌ترین یاوران انقلاب هستند که در حیات و ممات خویش، سیره‌ی ایمانی مسئولیت را پاس داشتند و الگوی معرفتیشان چنان بود که به حسد دشمنان و کوردلان مبتلا گردند. شهادت مظلومانه‌ی این الگومردان دولت، به اقتدار و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی منتهی گردید و بر ماست که با تاسی از مجاهدت مسئولانه و خدمت خالصانه تا مرز عروج به حضرت حق، میراث‌دار نهضت‌شان باشیم. فرهنگ دانشگاهی و جامعه فرهیخته دانشگاهی، به عنوان الگوی شایسته و مرجع موجه جامعه هستند. رکن کین «یاوران علمی ( کارشناسان و کارمندان شریف) ستون‌های نستوهِ ستاد و قله‌های فخر مجامع دانشگاهی و ارکان کارای پژوهشگاه‌ها و موجّد فرصت‌های فناوری‌اند که گام‌به‌گام در تعامل با سایر ارکان از جمله «اعضای محترم هیئت علمی" و دانشجویان» که تحقق‌بخشان ماموریت‌ها و اهداف عالیه‌اند-برنامه‌های وزارت را به بار می‌نشانند. 
 
حضور آگاهانه و انتظام‌آفرین کارشناسان و کارمندان تبلورِ تکوین و تکامل سیاست‌های علمی‌ست که ستایش آن‌ها همواره به تاخیر افتاده‌ست. 
 
در نکوداشت روز ارجمند کارمند که در چهارمین روز از هفته‌ی دولت رقم می‌خورد، این مناسبت را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و بر خود تکلیف می‌دانم که با بهره‌مندی از نظرات ناب همکاران کارشناسم، در «تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش» بهره برده و بیش از پیش، از مشارکت مسئولانه‌ی این عزیزان منتفع باشیم. از خداوند بزرگ برکت در عمر، علم، عقل، عزت، امنیت، سلامت، آسایش و آرامش خانواده بزرگ، فرهنگی و فرهیخته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در صف و ستاد طلب می نمایم.
 
                                                       محمدعلی زلفی گل
                                                   وزیرعلوم،تحقیقات و فناوری
  • نوشته شده
  • در جمعه 4 شهريور 1401
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 117
نظرات شما
captcha refresh