Logo
تاریخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401
کد 1424

مدیر مرکز رشد و شرکت‌های فناور شهرستان بناب؛

شرکت فناور مستقر در مرکز رشد شهرستان بناب دانش بنیان شد

مدیر مرکز رشد و شرکت‌های فناور شهرستان بناب اعلام کرد: شرکت فناور مرکز رشد شهرستان بناب مجوز دانش بنیان را کسب نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر جهانی، مدیر مرکز رشد و شرکت های فناور شهرستان بناب از اخذ مجوز دانش‌بنیان شرکت فناور شهرستان بناب خبرداد و گفت: مهندس بخشی سرا، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته فوتونیک دانشگاه بناب و مدیر عامل شرکت نیرو مهر طوبی توانست اولین جواز دانش بنیانی را برای مرکز رشد بناب به ارمغان بیاورد.
 
وی ادامه داد: این شرکت دانش‌بنیان از سال ۱۳۹۹ در مرکز رشد مستقر بوده است.
 
دکتر جهانی در ادامه گفت: عنوان فعالیت این شرکت دانش‌بنیان انرژی‌های نوین، ساخت سلول‌های خورشیدی است.
 
مدیر مرکز رشد شهرستان بناب اضافه کرد: در حال حاضر چندین شرکت از شرکت های فناور شهرستان بناب در حال آماده شدن برای گرفتن مجوز دانش‌بنیانی هستند و امیدواریم شاهد ثبت و شروع فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بیشتری در شهرستان بناب باشیم.
 
وی گفت: اخیرا ۴ تا شرکت برای تجاری سازی معرفی شدند که متاسفانه فقط شرکت توسعه گران خلاق به مدیر عاملی خانم مهندس رقیه ناعم وند موفق به اخذ وام تجاری سازی به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان شدند. این شرکت توانسته است اپلیکیشن پازل قصه گوی کودکان را برای اولین بار طراحی و ایجاد کند که همین الان هم از فروشگاه بازار گوشی ها این اپلیکیشن قابل داونلود می باشد. تلاش برای تجاری سازی شرکت های دیگری در جریان است امیدواریم بتوانیم قدم های مثبتی دراین زمینه برداریم. 
 
دکتر جهانی ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه جناب آقای دکتر مجتبی عباسیان، ریاست محترم شورای فناوری شهرستان و رئیس دانشگاه بناب که خود یکی از علاقمندان و حامیان ایده‌پردازی و فناوری هستند و از هر کوششی برای موفقیت شرکت‌های فناور فروگذار نیستند؛ اعلام کرد، تلاش ما بر این است که کمک کنیم هر چند ماه یک شرکت در مرکز رشد شهرستان بناب مجوز فناوری اخذ کند و همزمان یک شرکت هم تجاری سازی شده و از خدمات تجاری سازی بهره‌مند شود.
 
وی در پایان در مورد برگزاری اولین همایش فناوری شهرستان بناب در اوایل سال تحصیلی ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: مقدمات این همایش در حال انجام است و امیدواریم اولین همایش فناوری شهرستان را در مدت دو روز همراه با نمایشگاه فناوری در شهرستان بناب برگزار کرده و از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر این همایش دعوت به همکاری می‌کنیم.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 مرداد 1401
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 431
نظرات شما
captcha refresh