Logo
تاریخ : يکشنبه 19 تير 1401
کد 1415

با حضور مقام عالی وزارت علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی؛

سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بناب کلید خورد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای دومین بار در یک ماه گذشته، در دانشگاه بناب حضور یافت و کلنگ ساخت سرای متاهلی و پردیس این دانشگاه را بر زمین زد.
به گزارش روابط عمومی شگاه بناب، دکتر محمدعلی زلفی‌گل در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در دانشگاه بناب، کلنگ ساخت خوابگاه متاهلی و پردیس این دانشگاه را بر زمین زد.
 
وی هدف از ایجاد سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بناب را تبعیت از قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اعلام کرد و گفت: یکی از وظایفی که در این قانون بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار شده، دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یک درصد در آمد اختصاصی و تملک دارایی‌های خودشان را صرف تاسیس، تکمیل و تجهیز خوابگاه‌های متاهلی کنند که امروز کلنگ یک خوابگاه متاهلی دانشگاه بناب و پردیس جدید دانشگاه بناب، زده شد. امیدواریم مسئولین دانشگاه ساخت این خوابگاه را در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از همکاری خیرین شهرستان و احداث خوابگاههای دانشجویی خیرساز در دانشگاه بناب ابراز امیدواری کرد: با مساعدت‌های مسئولین اجرایی و کمک خیرین نیک‌اندیش شهرستان بناب در کنار تاسیس خوابگاه متاهلی، خوابگاه‌های مجردی برای دانشجویان پسر نیز تاسیس کند تا دانشجویان غیر بومی از لحاظ وجود محل اسکان در این شهرستان راحت باشند.
 
وزیر علوم همچنین به ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه بناب با توجه به وجود صنایع بزرگ، ظرفیت بالایی برای رشد، ارتقاء و ارتباط صنعت و دانشگاه دارد.
 
وی افزود: دانشگاه بناب توانسته است دانشجویانی را آموزش دهد که بتوانند در کارخانه‌های مختلف مشغول به کار شوند و به معنای واقعی کلمه ارتباط دانشگاه با صنعت را نمایان کنند.

گزارش تصویری؛ 







 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 19 تير 1401
  • ساعت 19
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 433
نظرات شما
captcha refresh