Logo
تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1401
کد 1408

به مناسبت درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت الله حاج سید موسی آتش زر؛

سرپرست دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

دکتر مجتبی عباسیان، سرپرست دانشگاه بناب در پیامی رحلت جانسوز عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید موسی آتش زر را به مردم مؤمن و انقلابی بناب و جامعه حوزوی و دانشگاهی تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
العلما باقون ما بقی الدهر

 
فقدان معلم علم و اخلاق و دوستار واقعی دانش و معرفت،عالم وارسته حضرت آیت الله حاج سید موسی آتش زر (رضوان الله تعالی علیه) همه دوستدارانش در حوزه و دانشگاه را در ماتمی بزرگ نشاند. با جان و دل در مسیر اهل بیت(علیهم اسلام) مخصوصا سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) بودن چهره حسینی واقعی به حضرت استاد داده بود که ان شاءالله شاگردان و مریدانش ادامه دهنده راه ایشان خواهند بود.

آن مرحوم، اسوه کمالات معنوی و منبع زهد و تقوای الهی بود که عمر شریفش یکسره در مسیر اعتلای معارف اسلامی و استحکام پایه‌های علوم دینی مصروف شد و در مدت عمر پربرکت خویش صدها تن از طلاب از دانش این عالم بهره مند گردیده اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه بناب با قلبی آکنده از غم و اندوه این ضایعه بزرگ را به جامعه دانشگاهی و حوزوی، فرزندان فاضل و خاندان مکرم و معزز ایشان، شاگردان و ارادتمندان آن حضرت علی الخصوص مردم غیور، متدین و ولایتمدار بناب تسلیت عرض نموده و علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را برای آن عالم بزرگ سفر کرده از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر مجتبی عباسیان سرپرست دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 خرداد 1401
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 194
نظرات شما
captcha refresh