Logo
تاریخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401
کد 1388

به منظور تبیین مقررات آموزشی و دانشجویی و آشنایی دانشجویان ورودی جدید با بخش های مختلف؛

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بناب برگزار شد

این مراسم به منظور تبیین مقررات آموزشی، دانشجویی و پژوهشی و آشنایی دانشجویان جدیدالورود با بخش های مختلف دانشگاه با حضور سرپرست، اعضای هیات رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، سرپرست دانشگاه بناب در ابتدا ضمن تبریک ایام و خیر مقدم گویی به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه، شهرستان بناب را یکی از پویاترین شهرهای استان دانست و گفت: شهرستان بناب به جهت پویایی فراوان و همچنین مردم تلاشگر آن و بهره مندی از صنایع تبدیلی و مراکز آموزش عالی، بعد از تبریز دومین شهر از لحاظ گردش مالی محسوب می شود.

وی ادامه داد: شهرستان بناب به جهت بهره مندی از صنایع بزرگ تبدیلی و همچنین مراکز آموزش عالی پویا و در کنار آن بزرگترین حوزه علمیه شمالغرب کشور، بعنوان یکر شهر صنعتی، علمی و فرهنگی شناخته می شود.

دکتر عباسیان در ادامه دانشگاه بناب را مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دانشگاه بناب مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و چون نگینی درخشان در جنوب استان آذربایجانشرقی در کنار سایر دانشگاه‌های مادر استان میدرخشد و از توان بالقوه زیادی برای رشد و پیشرفت برخوردار است و دوشادوش دانشگاههای بزرگ در منطقه در محافل بین المللی خودنمایی می کند؛ انتخاب اساتید این دانشگاه بعنوان 2 درصد دانشمندان پر استناد جهان و همچنین درخشش دانشجویان در المپیادهای علمی و ورزشی بخشی از رویدادهای علمی و فرهنگی این دانشگاه در یکسال گذشته می باشد.

سرپرست دانشگاه بناب در ادامه خطاب به دانشجویان ورودی جدید گفت: خدای متعال را شاکرم که دوباره این موهبت را بر ما ارزانی داشت که دوباره دانشجویان عزیز را از نزدیک زیارت کنیم چرا که دانشگاه بدون دانشجو هیچ است و هیچ روحی ندارد؛ دانشجویان عزیز نیز باید قدر این موهبت و ایام را بدانند که بسرعت سپری خواهد شد، فرصت سوزی نکنند و در حین تحصیل علم و تهذیب نفس به دو مقوله مهم دیگر دقت کنند؛ اول اینکه ورزش حین تحصیل فراموش نشود و دوم یادگیری زبان های بین المللی دیگر حین تحصیل است که این دو مقوله را اگر انجام دهید تا در آینده به شخصی موفق تبدیل شوید.

دکتر عباسیان در پایان گفت: دانشگاه بناب تشکلهای فرهنگی و انجمنهای علمی فعالی دارد که عضویت و فعالیت در این تشکلها حین تحصیل را برای دانشجویان عزیز توصیه می کنم.

در ادامه معاون دانشجویی دانشگاه بناب، دکتر هادی رزقی ملکی به ارائه گزارش عملکرد این معاونت و معرفی مسئولین و کارشناسان این حوزه پرداخت و گفت: بسیار خرسندیم که دانشگاه بناب را با دانشجویان عزیز می بینیم؛ چرا که دانشگاه بدون دانشجو مثل استادیوم بدون تماشاگر است و دانشگاه بدون دانشجو نیز یک دانشگاه بی روح است.

گفتنی است، اجرای زیبا و مفرح حجت الاسلام والمسلمین قدوسی و پرسش و پاسخ دانشجویان ورودی جدید با ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پایان بخش این مراسم دانشجویی بود.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 238
نظرات شما
captcha refresh