Logo
تاریخ : دوشنبه 23 اسفند 1400
کد 1349

مسئول دفاتر نهاد رهبری در استان آذربایجانشرقی؛

دانشگاه بناب بعنوان یکی از مراکز علمی پویا و تاثیرگذار در منطقه شناخته می شود

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب روز شنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر خدیوی مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان، ریاست، اعضای هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه بناب، مسئولان دفاتر نهاد رهبری دانشگاههای استان، روسای ادارات بناب و مسئولان‌‌ تشکل‌های دانشجویی در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب روز شنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر خدیوی مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان، ریاست، اعضای هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه بناب، مسئولان دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان، رؤسای ادارات بناب و مسئولان تشکل‌های دانشجویی در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خدیوی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، دانشگاه بناب را یکی از دانشگاه‌های پویا و تأثیرگذار در منطقه دانست و گفت: دانشگاه بناب بعنوان یکی از مراکز علمی پویا و تأثیرگذار، همیشه در عرصه‌های علمی و بالاخص فرهنگی و دینی خودنمایی کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد: پس از روی کار آمدن ریاست جدید دانشگاه، جناب آقای دکتر عباسیان، فضای خوبی در دانشگاه بناب حاکم شده است که این فرصت و ظرفیت این دانشگاه را برای تلاش بیشتر و خدمت به جامعه دانشگاهی چند برابر کرده است.

دکتر خدیوی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نزدیک به پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در مسئولیت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بناب اذعان کرد: هر دو عزیز از تجربیات خوبی برخوردار هستند، هم مسئول تکریم شده و هم مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه؛ هر دو هم چهره حوزوی هستند و هم چهره دانشگاهی و همچنین هم اهل بیان و هم اهل قلم هستند که این فرصتی است برای خانواده بزرگ دانشگاه تا به نشست‌ها و گفتگو و تعاملات و نشست‌های علمی توجه بیشتری بکنند.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در استان با اشاره به وظایف اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در کشور، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم هبری در دانشگاه‌های کشور ساختاری دارد که، علیرغم رسیدگی به امورات روزمره دانشگاهی، باید به مسائل و مشکلات فرهنگی کلان کشور که در ساختارهای دانشگاه‌ها نمی‌گنجد، بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین خدیوی در ادامه ضمن اشاره به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها گفت: مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در کنار اینکه مشاورانی امین در حوزه‌های مختلف به رؤسای دانشگاه‌ها هستند، باید در خصوص مطالبه مهم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین برنامه ریزی‌هایی عملیاتی انجام دهند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین نه به معنای همایش و مفهوم شناسی و پرداختن به نام آن باشد، بلکه هیچ شخصی روحیه محافظه‌کاری را به خود نگیرد بلکه همگان واقعیت‌های مسائل اجتماعی را روایتگری کنند و از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین جانفشانی‌های شهدای معظم که ایران اسلامی را به این رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف رسانده است، مطرح نمایند و در عین حال فتنه‌های دشمنان نیز شناسایی و تبیین شود.

گفتنی است در پایان این آئین از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی رنجبر شبستری در طول دوران تصدی مسئولیت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن حیدرزاده بعنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بناب معرفی شد.

پایان خبر

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 23 اسفند 1400
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 185
نظرات شما
captcha refresh