Logo
تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1399
کد 1245

سال1400

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

رئیس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب  متن پیام تبریک دکتر پیری به این شرح است:
 
                                  باسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال
 
همکاران ارجمند
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن می باشد.
نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حالاست که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.
در میان تمام جوامع، آداب و رسوم ایرانیان برگرفته از تغییر و تحول در نظام طبیعت و وقایع و اتفاقاتی است که پیرامون آن به وقوع می پیوندد و عید نوروز یکی از این نعمت هاست اما آنچه ما ایرانیان را به رسیدن فصل بهار و عید نوروز و اهمیت به مراسم آن ترغیب و تشویق می کند علاوه بر سنت و آیین های تاریخی، فلسفه عید نوروز از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) است که به این آیین و سنت باستانی رنگ و بوی اسلامی و معنوی داده است. در سال جدید که با ماه معظم و پر برکت شعبان مصادف شده است، امیدواریم شاهد ریشه کنی بیماری کرونا در جهان باشیم و بر خود وظیفه میدانیم از خانواده بزرگ نظام سلامت که با تلاشهای بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی برداشتند سپاسگزاری کنیم.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران دانشگاهی، با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه  بناب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است با  یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود (عج)، با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت ا... العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

                                                                                                             حسین پیری
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 25 اسفند 1399
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 219
نظرات شما
captcha refresh