Logo
تاریخ : شنبه 8 آذر 1399
کد 1211

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پیام رئیس دانشگاه بناب در پی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده

رئیس دانشگاه بناب در پی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به ملت بزرگوار ایران، خانواده مکرم ایشان و جامعه علمی کشور؛ این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
به گزارش  روابط عمومی دانشگاه بناب متن پیام دکتر حسین پیری بدین شرح است؛
بسم رب الشهداء و الصدیقین
اینجانب شهادت مظلومانه دانشمند فرزانه شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس ایران، همکاران ایشان در وزارت دفاع، خانواده ارجمند این شهید بزرگوار و جامعه علمی کشور تسلیت میگویم. ما در دانشگاه بناب اطمینان داریم، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل طی خواهد شد.
جنایت صورت گرفته در به شهادت رساندن این دانشمند نخبه و برجسته سرزمین­مان ایران، که نشانه ی بارز وحشت دشمن از دستیابی ایران به علوم و فناوری های پیشرفته است، بار دیگر چهره واقعی تروریسم را به نمایش گذاشت.
شهادت شهید والامقام، دکتر محسن فخری‌زاده که از دانشمندان برجسته و بنام هسته‌ای بود، این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عزمی جدی دارد و در این راه، حتی خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدیه داده است. از درگاه خداوند متعال برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

حسین پیری
رئیس دانشگاه بناب
1399/9/8
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 8 آذر 1399
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 228
نظرات شما
captcha refresh