Logo
تاریخ : شنبه 14 تير 1399
کد 1186

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه بناب خبر داد؛

ارتقای اولین عضو هیات علمی دانشگاه بناب به درجه استادی

دکتر میرسجاد هاشمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: در نشست هیات ممیزه دانشگاه تبریز که در تاریخ 99/03/31 برگزار شد؛ دکتر علی حاجی بدلی، عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه بناب از دانشیاری به استادی ارتقاء یافت.
به گزارش وابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر میرسجاد هاشمی گفت: دکتر حاجی بدلی اولین هیات علمی ارتقاء یافته دانشگاه بناب به درجه استادی و جزو معدود اساتید هندسه و توپولوژی ایران می‌باشد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب در پایان ضمن تبریک این رویداد بزرگ به خانواده بزرگ دانشگاه بناب، خاطر نشان کرد: در سال‌جاری اخبار خوبی در حوزه‌ی پژوهش و ارتقای اساتید دانشگاه بناب شاهد خواهیم بود.

گفتنی است، دکتر علی حاجی‌بدلی، دانش آموخته‌ی کارشناسی ریاضی محض، کارشناسی ارشد و دکتری هندسه و توپولوژی از دانشگاه تبریز می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید، از سوابق علمی این استاد گروه ریاضی دانشگاه بناب می‌توان، ارائه و انتشار بیش از ۶۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی، خارجی و کنفرانس‌های ریاضی، دبیری علمی  ششمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران و عضویت در کمیته‌های علمی و اجرایی چند کنفرانس داخلی و بین المللی، دارای  ۳ عنوان کتاب و ۱ فصل از کتاب (Book Chapter)، راهنمایی و مشاوره  بیش از ۴۰  دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، گذراندن دو دوره فرصت مطالعاتی و تحقیقاتی در کشور اسپانیا را نام برد.

همچنین، معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی، سرپرست معاونت اداری و مالی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزش و پژوهش و مدیر گروه ریاضی را می‌توان از سوابق ریاضی این استاد تمام گروه ریاضی نام برد.
  • نوشته شده
  • در شنبه 14 تير 1399
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 549
نظرات شما
captcha refresh