Logo
تاریخ : يکشنبه 25 خرداد 1399
کد 1183

اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛

نحوه برگزاری امتحان معرفی به استاد در نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 1398

اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بناب در مورد نحوه برگزاری امتحان معرفی به استاد در نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 1398
 
  1. با توجه به اینکه امکان ارزیابی مستمر برای درس معرفی به استاد وجود ندارد، بنابراین اولویت برگزاری این امتحان در نیمسال جاری به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است. برای این منظور دانشجوی واجد شرایط و متقاضی درس معرفی به استاد باید با مدیر گروه و استاد مربوطه و آموزش دانشگاه هماهنگی لازم را به صورت تلفنی انجام داده و در زمان تعیین شده برای امتحان حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دانشگاه حضور یابد.
 
  1. دانشجویانی که محل سکونت آنها از دانشگاه دور بوده و با توجه به شرایط موجود امکان حضور در دانشگاه برایشان میسر نیست، میتوانند با یکی از دانشگاههای سراسری و یا پیام نور شهر محل سکونت و یا شهرهای همجوار خود هماهنگی لازم را بعمل آورند و امتحان معرفی در آن دانشگاه و با نظارت اداره آموزش آن دانشگاه برگزار شود. برای این منظور دانشجوی واجد شرایط پس از هماهنگی با مدیر گروه و استاد مربوطه، بایستی موافقت اداره آموزش دانشگاه مقصد را کسب کرده و نامه معرفی به آن دانشگاه را از اداره آموزش دانشگاه بناب اخذ کند. سپس در زمان تعیین شده دانشجو در دانشگاه مقصد حضور یابد، سوالات از طریق فاکس یا ERP از دانشگاه بناب به دانشگاه مقصد ارسال شود و امتحان مربوطه با نظارت اداره آموزش دانشگاه مقصد اخذ شود. بعد از اخذ امتحان دانشگاه مقصد پاسخ نامه را از طریق ERP به دانشگاه بناب ارسال کند و این پاسخ نامه توسط استاد ممتحن تصحیح شده و نمره آن در سیستم سما ثبت شود.
 
  1.  در موارد خاص که برای دانشجویی امکان استفاده از روشهای بندهای 1 و 2 این اطلاعیع امکان پذیر نباشد، موضوع میتواند طی درخواست دانشجو و پس از تایید مدیر گروه و دانشکده در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مطرح شود و پس از بررسی و در صورت موافقت شورا، امتحان معرفی به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار شود. تحت این شرایط امتحان میتواند به صورت کتبی و یا ترکیب کتبی و شفاهی به صورت مجازی برگزار شود.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 خرداد 1399
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 438
نظرات شما
captcha refresh