Logo
تاریخ : پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399
کد 1174

اطلاعیه مهم؛

قابل توجه دانشجویان عزیز

..
به اطلاع دانشجویان عزیز می­رساند که پیرو بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان مبنی بر تسهیل فرآیند ثبت درخواست وام­های دانشجویی و دریافت مستندات به روش­ الکترونیکی، مدیریت دانشجویی دانشگاه بناب پیش از این فرآیند ثبت درخواست وام­های دانشجویی را از طریق معرفی آدرس ایمیل مدیریت دانشجویی به دانشجویان آغاز و فرآیند ثبت وام­های ضروری دانشجویی را از تاریخ 27 فروردین عملیاتی نموده است. دانشجویان عزیز می­توانند برای ارسال مستندات و مدارک مربوط به وام­های ضروری و تحصیلی، مدارک و درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس stu@ubonab.ac.ir ارسال و به صورت تلفنی فرآیند ثبت وام خود را از طریق کارشناس محترم اداره رفاه مدیریت دانشجویی پیگیری نمایند. ایمیل ارسالی از سوی دانشجویان عزیز باید حاوی نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته تحصیلی و موضوع درخواست بوده و مدارک ارسالی (به صورت عکس و یا اسکن شده) حتی­الامکان از وضوح بالایی برخوردار باشند.
دانشجویان عزیز مقطع دکتری می­توانند فرم­های مربوط به درخواست وام تحصیلی ویژه دکتری را از پرتال معاونت دانشجویی به آدرس https://stu.ubonab.ac.ir/?PageID=44 دریافت و تصویر فرم­ها (فرم­های شماره 1 و 2 بسته به محل درخواست وام از صندوق رفاه و یا بانک توسعه تعاون) را پس از تکمیل مدارک به پست الکترونیکی فوق ارسال نمایند. فرآیند اخذ امضای استاد راهنما و یا مدیر گروه توسط همکاران اداره رفاه دانشجویی انجام خواهد شد.
دانشجویان عزیز می­توانند برای پیگیری مراحل ثبت وام درخواستی از طریق شماره تلفن­های ذیل در روزهایی که از طریق پرتال معاونت دانشجویی هر هفته در مورد زمان حضور همکاران در محل کار اعلام می­شود، با اداره رفاه دانشجویی تماس حاصل فرمایند.
 
شماره تماس­های ضروری :
شماره تلفن دانشگاه                                               0413774500
اداره رفاه دانشجویی (سرکار خانم تمدنی)                  داخلی 1516
دفتر مدیر دانشجویی (دکتر یکرنگ)                          داخلی 1510
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399
  • ساعت 02
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1563
نظرات شما
captcha refresh