Logo
تاریخ : يکشنبه 27 بهمن 1398
کد 1163

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها؛

مراسم بزرگداشت روز زن در دانشگاه بناب برگزار شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم بزرگداشت روز زن با حضور اعضای هیات رئیسه و بانوان هیات علمی و کارمند دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر حسین پیری ضمن تبریک ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام، حضرت صدیقه کبری، زهرای مرضیه سلام الله علیها و همچنین تولد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بعد از انقلاب حضور زنان در عرصه های مختلف نقش آفرین و تعیین کننده می باشد و نمونه بارز آن حضور بیش از 50 نفر هیات علمی و کارمند و بیش از 50 درصد آمار دانشجویان دانشگاه بناب است.
 
دکتر پیری در ادامه خطاب به کارکنان دانشگاه گفت: مسئولیت‌پذیری و توانمندی در وجود تک تک شما نهادینه شده است و یقینا انسان هایی چون شما قادرند در هر سازمانی اثرگذار باشند.
 
وی قانون مداری را یکی از رکن های اصلی دانشگاه دانست و گفت: بزرگ ترین خدمت دانشگاهیان عزیز به دانشگاه بناب قانون مداری است و تلاش برای تعالی دانشگاه ضروری است، باید قانون‌مداری و اخلاق اداری بین دانشگاهیان رعایت شود؛ مهم‌ترین وظیفه ما دانشگاهیان احترام و تکریم دانشجویان و مهیاکردن فضای آرام در دانشگاه برای جویندگان علم و دانش است.
 
دکتر پیری در خصوص ویژگیهای دانشگاه بناب گفت: دانشگاه بناب به‌دلیل نقش ویژه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود، همواره یک مکان مستقل است و در راستای اهداف آموزش عالی کشور گام برمی‌دارد و تا به امروز تحت تأثیر افکار و جناح های سیاسی مستقر در شهر قرار نگرفته است.
 
در ادامه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عیسی رنجبر ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز روز جشن تولد حضرت زهرا (س) الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت و معیار کامل حجاب و عفاف برای بانوان جهان است.
 
وی در ادامه تاکید کرد: این نوع نشست ها بهانه ای در جهت نشان دادن اهمیت مسئله خانواده است.
دکتر رنجبر در ادامه متذکر شد: با آن‌که اهتمام بانوان عزیز دانشگاهی به ارائه مقالات علمی و همچنین تلاش های مدیریتی که در جهت ارتقای رتبه دانشگاهی، در جای خود امری ستوده و قابل احترام است، ولی مهم‌تر از آن نقش این بانوان در گرما بخشی به محیط خانواده است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه اظهار امیدواری کرد: بانوان دانشگاهی به سان تلاش های علمی،  سعی و اهتمام ویژه در به کار گیری مهارت زندگی، از جمله بیان کلمات محبت آمیز و تقدیم نامه‌های مهر آمیز به همسرانشان، در جهت ارتقای رتبه همسرداری، داشته باشند تا همگان بدانند که بانوان ایرانی و مسلمان در هر دو جهت علمی و معنوی سرآمد همه بانوان جهان هستند.
 
گفتنی است بانوان هیات علمی و کارمند شاغل در دانشگاه بناب به بیان نقطه نظرات خود پیرامون چالشها و راهکارهای پیش روی بانوان شاغل پرداختند و در پایان از بانوان حاضر در مراسم، توسط اعضای هیات رئیسه دانشگاه با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری؛ 
 


  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 بهمن 1398
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 495
نظرات شما
captcha refresh