Logo
تاریخ : چهارشنبه 23 بهمن 1398
کد 1161

در محل حسینیه دانشگاه بناب؛

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش

‍ مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه بناب در حسینیه ولایت دانشگاه برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر رنجبر، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از رازهای محبوبیت شهید سردار سلیمانی را اخلاص ایشان دانست و افزود: در طول تاریخ افراد زیادی بودند که به سبب اقداماتشان معروف و مشهور بودند ولی با گذشت زمان از یادها رفتند زیرا که محبوبیت را در دل مردمانشان نتوانستند ایجاد کنند.
 
وی همچنین معنی واقعی اخلاص را گذشتن از نفس و نداشتن منیت توصیف کرد و افزود: هدف از همه فعالیت‌ها و اقدامات شهید سردار سلیمانی فقط خدا بود، همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در اقامه نماز بر پیکر آن شهید عزیز به اخلاص ایشان اشاره کردند که شما جانتان را در راه خدا ایثار کردید در حالی که مخلص بودید.
 
حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه قدرت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ناشی از تکلیف محور بودن و مخلص بودن امام بود یادآور شد: در هرکاری و فعالیتی هدف فقط خدا باشد قطعا در آن کار موفق خواهیم بود چنان که این عمل یکی از شاخصه‌های آن سردار بود، همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهید سردار سلیمانی می فرمایند: "سردار سلیمانی محبوب شد و این ناشی از اخلاص است، بدانید که مردم قدر پدر شما را می‌دانند و این ناشی از اخلاص ایشان است؛ اگر اخلاص نباشد اینجور دلها متوجه نمی‌شود، دلها دست خداست، اینکه دلها اینجور همه متوجه می‌شوند نشان دهنده این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت.
 
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین به ولایتمداری آن شهید بزرگوار اشاره کرده و افزود: شهید سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و همه چیز را در ولایت می دید همانطور که آن شهید عزیز در سخنرانی هایش چندین بار قسم میخورد و می فرماید: والله والله والله، من عاقبت بخیری را در اطاعت از رهبری می‌بینم و می‌دانم.
 
دکتر رنجبر با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی محبوب دلهای همه ما است و محبوب خودش محبوبش رهبری بود افزودند: باید قدر گوهری مثل ولایت و رهبری را بدانیم، زیرا که قله‌های درخشش و قدرت نظام به خاطر وجود مقام عظمای ولایت و رهبری داهیانه ایشان است.
 
گفتنی است؛ این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان رسید.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 23 بهمن 1398
  • ساعت 12
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 361
نظرات شما
captcha refresh