Logo
تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
کد 1156

در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

پیام تبریک رئیس دانشگاه بناب

دکتر حسین پیری رئیس دانشگاه بناب به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اربعین سردار دلیر اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب در متن پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر...
در طلیعه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.
 
ایام الله دهه فجر امسال، آغاز چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی است و چهار دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز می‌گذرد؛ اهریمنان و دشمنان سعی دارند که با روش‌های مختلف از قبیل ترور سرداران بزرگ سپاه اسلام، تحریم و تهدید جلوی پیشرفت ایران عزیز را بگیرند؛ پس بر هر ایرانی که خواهان عزت ایران سرافراز می‌باشد، همت، تلاش و کوشش در جهت بقاء و دوام انقلاب و ایران عزیز فرض و واجب است.
 
دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در حوزه علم، پژوهش و فناوری، ثمره رشادت دلاور مردانی چون شهدای سنگر علم و دانش و هسته ­ای است که موجب شده تا ایران عزیز همواره پیشگام در عرصه های علم و فناوری باشد.
 
دانشگاهیان عزیز، راهپیمایی 22 بهمن امسال با سالهای دیگر کمی متفاوت است اینبار در جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در پیش‌رو داریم که انشاالله خانواده بزرگ دانشگاه بناب در این ایام الله دست در دست آحاد ملت شهید پرور، تحت رهبری دیدبان تیزبین کشتی انقلاب، حضرت امام خامنه­ ای (مدظله العالی) حماسه­ ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر آن سردار شهید و یارانش، از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند متعال، پرچم سه رنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی­ اش حضرت بقیه ا… اعظم (عج) خواهند سپرد.

12 بهمن 1398
دکتر حسین پیری
  • نوشته شده
  • در شنبه 12 بهمن 1398
  • ساعت 15
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 239
نظرات شما
captcha refresh