Logo
تاریخ : شنبه 28 دي 1398
کد 1154

در چهارمین دوره جایزه بزرگ علی پولاد؛

دانشجویان دانشگاه بناب رتبه برتر را کسب کردند

در چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی علی پولاد که همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، دانشجویان دانشگاه بناب حایز رتبه های برتر شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ همه ساله به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً هدایت این استعداد‌های درخشان به سمت اولویت‌های راهبردی کشور، جشنواره علمی دانشجویی(جایزه علی پولاد) به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.
 
دانشجویان شاغل به تحصیل و همچنین دانش آموختگانی که در سال ۹۸ فارغ التحصیل شده بودند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصیلی خود را در یکی از ۱۰ دانشگاه منتخب استان آذربایجان شرقی شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه مراغه، دانشگاه بناب، دانشگاه پیام نور واحد‌های استان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های استان آذربایجان شرقی و دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحد‌های استان آذربایجان شرقی سپری نموده باشند، در این رقابت علمی شرکت نمودند.
 
گفتنی است، خانم زهرا محمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری نساجی و آقای حسین علیزاده دانشجوی کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه بناب، به جهت کسب بالاترین امتیاز در جشنواره، موفق به کسب رتبه برتر در چهارمین دوره بزرگ علمی دانشجویی " علی پولاد "گردیدند.
 
لازم به ذکر است؛ دانشجویان منتخب با دریافت لوح سپاس، تندیس افتخار و جایزه نقدی، تجلیل به عمل خواهد آمد و در مجموع جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای نفرات برگزیده، بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال است که توسط علی پولاد، خیر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی تقبل شده است.
 
روابط عمومی دانشگاه بناب این موفقیت بزرگ علمی را به خانواده بزرگ دانشگاه بناب تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون الهی را مسئلت دارد.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 دي 1398
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1599
نظرات شما
captcha refresh