Logo
تاریخ : شنبه 16 آذر 1398
کد 1138

به مناسبت روز دانشجو،

رئیس دانشگاه، دکتر حسین پیری پیامی صادر کرد

دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیامی صادر کرد؛ در متن پیام آمده است:
بسمه تعالی
جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
دانشجویان گرانقدر؛
افتخار دارم که سالهای سال مثل شما دانشجو بوده­ ام و اکنون خدمتگزار این روزهای دانشگاه بناب می­ باشم؛ سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو را به همه ­ی شما فرزندان و گلهای سرسبد این مرز و بوم تبریک عرض می­نمایم و به روان پاک شهدای  راه ایستادگی در مقابل استعمار و استبداد، که خونشان در صحن دانشگاه ریخت و یادشان در ذهن دانشگاهیان ماند، درود می­ فرستم.

دانشجو نماد رویش و بالندگی است که  نشاط و شادابی، ‌صداقت و صمیمیت،‌ تامل و طراوت را به ارمغان می‌آورد. 

بی شک وجود ذی­قدر جوانان دانا و دانشجویان صاحب نظر در کنار مسئولان سبب می­ شود تا گامهای مطمئن و استواری در راه سازندگی میهن عزیزمان برداشته شود.

دانشجویان گرانقدر؛ امروز وظیفه تک تک خانواده بزرگ علمی کشور حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش آهنگی علمی، پژوهشی،تولید علم و جنبش نرم افزاری در راستای تحقق آرمان­ها و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲، به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان، توفیقات روزافزون خانواده بزرگ دانشگاه بناب و بالاخص دانشجویان عزیز را در همه امور به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت می نمایم.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 16 آذر 1398
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 310
نظرات شما
captcha refresh