Logo
تاریخ : دوشنبه 8 مهر 1398
کد 1108

قابل توجه دانشجویان عزیز؛

اطلاعیه درمورد ثبت نام برای دروس مهارتی در مرکز فنی حرفه ای بناب

اطلاعیه درمورد ثبت نام برای دروس مهارتی در مرکز فنی حرفه ای بناب از طرف گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب
از دانشجویان عزیز خواهشمند است موارد ذیل را در مورد دروس مهارتی که اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب در حال ثبت نام است در نظر داشته باشند:
  1. دروس مهارتی برای تمام رشته های تحصیلی دانشگاه بوده و دانشجویان از تمام رشته ها در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند در آنها ثبت نام کنند.
  2. کلاس های این دوره ها در فنی حرفه ای مرکز بناب به شرط رسیدن به حد نصاب در طول ترم تشکیل خواهد شد و درصورت پایان موفقیت آمیز این دوره ها مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا خواهد گردید.
  3. شرکت در این دوره ها رایگان بوده و فقط هزینه ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای که حدود نه هزارتومان می باشد از دانشجویان گرفته خواهد شد.
  4. دروس مهارتی ثبت نامی به عنوان واحد درسی شمرده نخواهد شد و نام دوره در کارنامه تحصیلی درج نخواهد گردید.
  5. ساعات گذرانده در این دوره ها به عنوان ساعت کارآموزی دانشجویان تلقی خواهد شد. لازم به ذکر است که دانشجویان در اکثر رشته های تحصیلی ملزم به گذراندن دوره (های) کارآموزی می باشند.
  6. برای ثبت نام در این دوره ها الزام پیش نیاز گذراندن واحدهای درسی مشخص برای اخذ درس کارآموزی وجود ندارد و کلیه دانشجویان با هر تعداد واحد گذرانده می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند و از امتیاز استفاده از ساعات دوره ها به عنوان ساعات کارآموزی بهرمند شوند.
  7. به دانشجویان پیشنهاد می شود حتی اگر ۲ ساعت، ساعت خالی در برنامه درسی دارند حتما در یکی از این دوره ها ثبت نام کنند و از این فرصت طلایی پیش آمده بهره برداری کرده و صاحب یک مهارت ارزشمند گردند.
  8. از مسئولین محترم دانشگاه قول مساعد گرفته شده است که ایاب ذهاب لازم را در اختیار ما قرار دهند تا دانشجویان بتوانند در ساعت کلاس ها در فنی حرفه ای مرکز بناب حضور یافته و به دانشگاه برگردند.
  9. در حال حاضر ثبت نام در لابی ساختمان فنی مهندسی توسط دو نفر از دانشجویان محترم در حال انجام است و درصورت هرگونه سوال با آقای حاجی زاده در مرکز ارتقا شایسته گی های حرفه ای دانشگاه مستقر در اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت در طبقه اول ساختمان علوم پایه تماس بگیرید.
  10. ثبت نام تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت و کلاسها از هفته بعد در صورت به حد نصاب رسیدن (حداقل ۱۲ نفر) تشکیل خواهد شد. تا این ساعت بیش از ۱۲۰ دانشجو ثبت نام کرده اند و دوره  PLC   در سه تایم زمانی ، دوره تعمیر اتومبیل های سواری بنزینی در سه تایم زمانی و دوره برق صنعتی در دو تایم زمانی به حد نصاب رسیده اند. اطلاعات جدید را به اطلاع دانشجویان و استاتید محترم خواهیم رساند.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 8 مهر 1398
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 988
نظرات شما
captcha refresh