Logo
تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
کد 1107

در آغازین روزهای سالتحصیلی جدید؛

انتشار کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه بناب

کتاب “Risk-Based Energy Management: DC, AC and Hybrid AC-DC Microgrids” نوشته ی دکتر صیاد نوجوان، عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه بناب و با همکاری دکتر شفیع زاده و دکتر قدیمی در انتشارات بین المللی Elsevier به چاپ رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگا ه بناب؛ این کتاب در موضوع مدیریت انرژی مبتنی بر ریسک ریزشبکه های DC، AC و ریزشبکه های ترکیبی AC-DC در 13 فصل از دیدگاههای مختلف نگارش شده است؛ در فصل ۱، مقدمه ای از مفاهیم ریزشبکه های مختلف ارائه شده است. مدیریت انرژی مبتنی بر روش قطعی یک ریزشبکه DC در فصل 1 ارائه شده است.

برنامه ریزی اتفاقی، روش بهینه سازی مقاوم و تئوری تصمیم گیری مبتنی بر شکاف اطلاعاتی برای مدیریت انرژی مبتنی بر ریسک ریزشبکه های DC در محیط عدم قطعیت به ترتیب در فصول 3 تا 5 بررسی شده است. علاوه براین، روش های قطعی، برنامه ریزی اتفاقی، بهینه سازی مقاوم و تئوری تصمیم گیری مبتنی بر شکاف اطلاعاتی برای مدیریت انرژی مبتنی بر ریسک ریزشبکه های AC در محیط عدم قطعیت به ترتیب در فصول 6 تا 9 بررسی شده است. نهایتا، مدیریت انرژی میتنی بر ریسک ریزشبکه های ترکیبی AC-DC با روش های قطعی، برنامه ریزی اتفاقی، بهینه سازی مقاوم و تئوری تصمیم گیری مبتنی بر شکاف اطلاعاتی به ترتیب در فصول 10 تا 13 مورد بررسی قرار گرفته است.

این کتاب برای استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی برق قدرت و بهره برداران و برنامه ریزان صنعت برق اعم از مهندسین وزارت نیرو و شبکه های توزیع؛ صاحبان صنایع بزرگ صنعتی و دانشجویانی که در مورد منابع مختلف انرژی مطالعه می کنند، مفید می باشد.

لازم به ذکر است دکتر صیاد نوجوان عضو هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه بناب، عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو دفتر استعداد درخشان دانشگاه تبریز، برنده جایزه علمی پژوهشی علی پولاد، فارغ التحصیل دوره پسادکتری از دانشگاه تبریز بوده و 70 مقاله ژورنال، 35 مقاله کنفرانس، 20 فصل کتاب و 3 کتاب علمی در انتشارات الزیویر و اشپرینگر تالیف نموده و تاکنون ۳ پروژه تحقیقاتی با شرکت توزیع برق تبریز و برق منطقه ای آذربایجان انجام داده است.
 
آدرس سایت کتاب:
https://www.elsevier.com/books/risk-based-energy-management/nojavan/978-0-12-817491-3
  • نوشته شده
  • در شنبه 6 مهر 1398
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 448
نظرات شما
captcha refresh