Logo
تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
کد 1106

دکتر حسین پیری؛

یاد پدران و مادران معزز شهدا باید همیشه در دلها زنده باشد / دیدار و اکرام خانواده معزز شهدا یک وظیفه است

به مناسبت هفته دفاع مقدس ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب با مادر شهید پوراصل دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر حسین پیری دیدار و اکرام خانواده معزز شهدا را یک وظیفه دانست و گفت: یاد پدران و مادران معزز شهدا باید همیشه در دلها زنده باشد، چرا که ارزش کار این عزیزان کمتر از فرزندان شهیدشان نیست.


وی در ادامه گفت: ما امروز عزت، اقتدار و سربلندی میهن عزیزمان را مدیون ایثار، از جان گذشتگی و جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

در آغازین روز هفته دفاع مقدس، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از منزل تنها شهید دانشجوی بنابی دیدار کرده و جویان احوال والدین این شهید والامقام شدند.
 
گفتنی است، شهید محسن حسینقلی پور اصل بناب در سال 1345 در شهرستان بناب دیده به جهان گشود و تحصیلات مقدماتی را در زادگاه خود با موفقیت به پایان رسانده و در آزمون سراسری سال 1364 دانشگاهها شرکت کرده و در رشته عمران دانشگاه تبریز پذیرفته شد.

او با شروع جنگ تحمیلی، بارها به جبهه های جنگ اعزام گردید که در اعزام آخر در 4 اسفند 1365 عملیات کربلای 5 به فیض عظیم شهادت نائل آمد .

فرازی از وصیتنامه شهید محسن حسینقلی پوراصل...
"سپاس آن معبود بی همتا را که نعمت ولایت که بالاترین نعمت هاست به ما ارزانی داشت .بار خدایا سپاس می گویم تو را که جهاد مقدس در راه خویش را نصیب این بنده ی عاصی و گنهکار کردی …این عزت و عظمت اسلام و کیان اسلامیان در گرو این نبرد شرافتمندانه و جنگ قهرمانانه می باشد .حاصل زحمات حضرت رسول (ص)و ائمه هدی (ع)امروز با پیروزی این جهاد مقدس عینیت و تحقق می یابد .نکند که در بستر مرگ طبیعی بمیریم و به قول امام ،خیلی غصه دارد که آدمی در روزگار شهادت با مرگی به جز شهادت از دنیا برود "
 
پایان خبر / فتحی زاده
  • نوشته شده
  • در شنبه 6 مهر 1398
  • ساعت 07
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 335
نظرات شما
captcha refresh