Logo
تاریخ : يکشنبه 8 ارديبهشت 1398
کد 1082

در مقطع کارشناسی‌ارشد سال‌تحصیلی ۹۹-۹۸؛

پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعدادهای درخشان

دکتر میرسجاد هاشمی مطلق، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگاران از پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر میر سجاد هاشمی، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه بناب گفت: دانشگاه بناب بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد، مطابق ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رشته ها وگرایش های مهندسی برق (گرایش افزاره‌های میکرو و نانوالکترونیک و گرایش مهندسی فتونیک)، ریاضی با گرایش­ ریاضی‌کاربردی، محض گرایش هندسه (توپولوژی) و محض گرایش آنالیز، مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی نساجی گرایش فناوری، مهندسی پلیمر گرایش علوم پایه، فیزیک گرایش اپتیک‌و‌لیزر و فوتونیک از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز و مستعد کارشناسی پیوسته تا ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش دانشجو می پذیرد.

وی در خصوص مهلت ثبت نام و ارسال تقاضای بهره مندی از این تسهیلات گفت: مهلت ارسال تقاضای بهره­ مندی از این تسهیلات حداکثر تا تاریخ 20/03/98 می باشد و نتایج بررسی‌ها از طریق وب‌سایت دانشگاه به نشانی www.bonabu.ac.ir اعلام خواهد شد.
 
دکتر هاشمی ادامه داد: مطابق آیین نامه دانشجویان استعدادهای درخشان، دانشجویانی که طول تحصیل آنان بیشتر از ۸ نیمسال بوده و از زمان فارغ‌التحصیلی آنها بیشتر از یک نیمسال تحصیلی گذشته باشد مجاز به استفاده از این فراخوان نمی‌باشند.
 
 
گفتنی است دانشگاه بناب بعنوان یکی از شش دانشگاه سراسری استان آذربایجانشرقی در جنوب این استان بعنوان یک مرکز فعال و پویا بوده و هم اکنون تعداد بیش از 3000 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت علمی و پژوهشی می پردازد.
 
پایان خبر / 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 ارديبهشت 1398
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 688
نظرات شما
captcha refresh