Logo
تاریخ : دوشنبه 26 فروردين 1398
کد 1077

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب؛

همایش پیشگیری و امنیت در دانشگاه بناب برگزار شد

همایش پیشگیری و امنیت با حضورخانواده های معزز شهدای مدافع حرم و دانشجویان با حضور سردار دکتر منتظر المهدی مشاور فرمانده نیروی انتظامی کشور در دانشگاه سراسری بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب به نقل از صدا و سیما؛ این همایش صبح روز یکشنبه 25 فروردین با حضور دانشگاهیان، مسئولین شهرستان، خانواده شهدای مدافعان حرم، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.
 
 سردار منتظر المهدی، مشاور عالی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امنیت را یک مقوله اساسی در جامعه دانست و گفت:  در جوامع امروزی امنیت صرفا با محوریت دولت و پلیس و ارگان های امنیتی نیست،  امنیت به معنای واقعی زمانی تحقق می یابد که همه نهادها و ارگان ها و مردم دست به کار شده و  به میدان بیایند.
 
وی علوم ارتباطی و شناختی را شاخصه ی اصلی ارتباط با مردم دانست و گفت: در فضای اندیشه گری  جهان امروز  قدرت از آن کسانی است که بتوانند  با مردم ارتباط برقرار کند و اعتماد ایجاد کنند و تمامی سرمایه های بی بدیل  و اجتماعی را جلب کنند و امروز در بیشتر  دانشگاهها و اندیشکده های نظامی و امنیتی دنیا قبل از اینکه فنون را یاد بدهند علوم ارتباطی و علوم شناختی را سرلوحه تعلیم و تربیت خود قرار می دهند.
 
سردار منتظر المهدی در بخش دیگری از سخنان خود از شیوع اعتیاد و مواد توهم زا در بین جوانان و برخی از دانشجویان ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: اعتیاد  از ایستگاه سیگار آغاز می شود و اعتیاد به مواد مخدری و توهم زا شبیه به نهالی است که در طوفان خم می شود  اما نمی شکند.
 
وی ادامه داد: ادبیات تحقیر و تنبیه و تحدید  باید تبدیل به ادبیات تشویق، ترغیب، تحسین، تکریم در جوانان شود و باید ارتباط را با جوانان را بیشتر کرد تا همراه با یکدیگر از این بحران نیز عبور کنیم .
 
گفتنی است در ادامه همایش اجرای زیبای تواشیح توسط گروه همخوانی و تواشیح بشری تبریز برگزار شد و در پایان از خانواده معزز و معظم شهدا توسط سردار منتظر المهدی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر 
آلبوم تصاویر همایش امنیت

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 فروردين 1398
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 746
نظرات شما
captcha refresh