Logo
تاریخ : دوشنبه 19 فروردين 1398
کد 1073

خبر پژوهشی

عضو هیات علمی دانشگاه بناب بعنوان عضو کمیته علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی شیمی و انرژی در کشور تایلند شد

دکتر علی احمدیان به عنوان عضو کمیته علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی شیمی و انرژی انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ عضو هیات علمی دانشگاه بناب، دکتر علی احمدیان به عنوان عضو کمیته علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی شیمی و انرژی انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، این کنفرانس از تاریخ 15 تا 17 دسامبر 2019  با محوریت انرژی، آب و محیط زیست در دانشگاه Chulalongkorn University بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

اعضای کمیته علمی این کنفرانس از محققین برجسته کشورهای مختلف از جمله آمریکا، کانادا، ایتالیا، آلمان، انگلیس، دانمارک، چین، ژاپن، تایلند و غیره می باشند که دکتر احمدیان نیز برای سومین سال متمادی به عنوان عضو کمیته علمی این کنفرانس انتخاب شده است.

گفتنی است دکتر علی احمدیان، استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه بناب می باشد که در زمینه خودروهای الکتریکی و ذخیره سازهای انرژی با رویکرد انرژی و محیط زیست، اقتصاد انرژی و شبکه های هوشمند تحقیق و پژوهش می نمایند و عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفتر استعدادهای درخشان، پژوهشگر برتر در سال های مختلف در طول دوره دکتری، داور برتر مجلات و کنفرانس های علمی مختلف در سال های متمادی، مشارکت در انجام چندین طرح پژوهشی داخلی و خارجی، چاپ بیش از 40 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های داخلی و خارجی از جمله دستاوردهای علمی و پژوهشی وی می باشد.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 19 فروردين 1398
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 491
نظرات شما
captcha refresh