Logo
تاریخ : چهارشنبه 12 دي 1397
کد 1036

طی احکامی جداگانه؛

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی و مدیر پژوهش دانشگاه منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از طرف ریاست دانشگاه بناب مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی و مدیر پژوهش دانشگاه بناب در سالن کنفرانس حوزه ریاست معارفه شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، طی احکامی جداگانه از طرف ریاست دانشگاه بناب، دکتر عبدی، عضو هیات علمی گروه اپتیک و لیزر بعنوان مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی و سرکار خانم دکتر خلیلی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مواد و متالوژی بعنوان مدیر پژوهش دانشگاه بناب منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، از زحمات آقایان دکتر ادیبی و دکتر حسین زاده در طول دوران تصدی مدیریتهای آموزش و پژوهش تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، دکتر رضا عبدی عضو هیات علمی گروه مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه بناب، تعداد 16 مقاله ISI و 26 مقاله ارائه شده در کنفرانس های بین المللی و ملی و همچنین مسئول دفتر المپیاد دانشجویی دانشگاه و رئیس دانشکده علوم پایه بخشی از سوابق پژوهشی و مدیریتی وی می باشد و  خانم دکتر خلیلی عضو هیات علمی گروه مواد و متالوژی، فارغ التحصیل دکتری مهندسی مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی سهند و تعداد 12 مقاله ISI و 6 مقاله ISC در مجلات معتبر بین المللی و 25 مقاله کنفرانس های داخلی و خارجی و 1 ثبت اختراع در کارنامه پژوهشی خود دارد.
پایان خبر 

 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 12 دي 1397
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 802
نظرات شما
captcha refresh