Logo
تاریخ : چهارشنبه 21 آذر 1397
کد 1022

توسط انجمن علمی مکانیک کسب گردید؛

کسب مقام سوم مسابقات ملی طراحی و تحلیل مهندسی، لیگ سالیدورک

انجمن علمی مکانیک دانشگاه بناب در سومین دوره مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) برگزار گردید به مقام سوم دست یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر ناصر قاسمیان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) در دو مرحله تئوری و عملی برگزار شد که شامل 7 لیگ سالیدورکس، کتیا مقدماتی، مهندسی معکوس و طراحی سطوح در بخش طراحی و انسیس، فلوئنت و کامسول در بخش تحلیل بود.

قاسمیان ادامه داد: انجمن علمی مکانیک دانشگاه بناب متشکل از آقایان پوریا درستکار، امیررضا قلندرزاده و حامد همت پور در لیگ طراحی و نرم افزار solid works شرکت نموده و پس از رتبه های برتر موفق به عبور از مرحله اول شدند.

وی افزود: در مرحله دوم، شرکت کنندگان می بایست طرح مفهومی و مناسب با ابعاد واقعی، استفاده از استانداردهای مهندسی، متناسب با طرح خود و پیوست کردن آنان در کنار فایل اصلی، اعمال تلرانس های طراحی پارامتریک و وابسته به طرح، ارائه نقشه سه نما با ابعاد دقیق، رندر یا عکسی واقعی از طرح خود را ارائه می دادند تا بصورت دقیق توسط مهندسین کدافزار داوری شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب در خصوص رویکرد علمی حوزه فرهنگی دانشگاه گفت: کسب عناوین مختلف علمی در حوزه انجمن های علمی دانشگاه بیانگر موفقیت این بخش در حوزه علمی است و در انجمن های علمی دانشگاه بناب در یکسال اخیر رویدادهای خوبی را شاهد بوده ایم که کسب رتبه دوم مسابقات کدنویسی کشوری دانشگاه شریف، رتبه سوم مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی دانشگاه امیر کبیر، مقام دوم مسابقات شناخت فلزات شمالغرب کشور، حضور با چندین غرفه در نمایشگاه ربع رشیدی، و شرکت در جشنواره های علمی کشوری و برگزاری رویدادهای تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور صاحبان صنایع بخشی از فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه بناب است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در خاتمه خاطر نشان کرد: در مراحل بعدی مسئولین نفرات برتر در انجمن های علمی را شناسایی کرده و این افراد می‌توانند با شرکتهای مرتبط‌ دانش بنیان یا صنعتی نیز همکاری های خوبی داشته باشند و موجب ارتباط هرچه بهتر دانشگاه و صنعت باشد.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 21 آذر 1397
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 329
نظرات شما
captcha refresh