Logo
تاریخ : يکشنبه 27 آبان 1397
کد 1014

در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد؛

حکم ریاست، دکتر حسین پیری در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و تائید شد

در جلسه 28 کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها، روسای 13 دانشگاه کشور انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در جلسه 28 کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها که روز یکشنبه 27 آبان‌ماه و با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دانشگاه‌ها و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد؛ 13 نامزد برای ریاست دانشگاه‌های کشور موفق به کسب رای اعتماد اعضای این کمیته شدند.
 
همچنین در این جلسه و با رای مثبت اعضای کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها دکتر حسین پیری برای ریاست دانشگاه بناب،  انتخاب شد.

گفتنی است دکتر حسین پیری، متولد ۱۳۵۸ دانش آموخته کارشناسی ریاضی محض، کارشناسی ارشد و دکتری آنالیز ریاضی از دانشگاه تبریز است.

وی دانشیار گروه ریاضی دانشگاه بناب است، و تاکنون راهنمایی ۱۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را عهده داشته است و بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی از وی در مجلات معتبر از جمله مجلات نمایه شده در Isi به چاپ رسیده و یا در همایش‌های علمی ارائه شده است.

پیری در سال‌های ۹۰ تا ۹۴ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه بناب انتخاب شده و دبیری علمی و اجرایی چندین کنفرانس داخلی و بین المللی را برعهده داشته است.

از سوابق اجرایی دکتر پیری می‌توان به مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه بناب، معاونت اداری و مالی و ریاست دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد.

وی همچنین در هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی، کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و شورای دانشگاه بناب عضویت داشته است.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 آبان 1397
  • ساعت 03
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 863
نظرات شما
captcha refresh