Logo
تاریخ : سه شنبه 24 مهر 1397
کد 996

دکتر حسین پیری؛

دانشگاه جایگاه والایی در جامعه دارد / دانشگاه خوب یک جامعه را سعادتمند می کند / دانشگاه بناب از اساتید و کارکنان مومن، متعد و متخصص بهره مند است

صبح امروز سه شنبه 24 مهر ماه نشست ریاست و هیات رئیسه با کارکنان دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ صبح امروز سه شنبه 24 مهر نشست ریاست و هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.
رئیس دانشگاه بناب، دکتر حسین پیری، در ابتدای سخنان خود اشاره ای به رسالت دانشگاه از منظر امام خمینی(ره) کرد و گفت: "دانشگاه انسان می سازد و دانشگاه مرکز سعادت و یا شقاوت یک ملت است؛ از دانشگاه سرنوشت یک ملت تعیین می شود، دانشگاه خوب یک جامعه را سعادتمند می­ کند و دانشگاه غیر اسلامی و بد یک ملت را به عقب می ­زند، این فراز از سخنان حضرت امام خمینی به خوبی اهمیت و جایگاه والای دانشگاه را نشان می دهد.
پیری در ادامه لازمه پویایی دانشگاه را همدلی، همراهی و همگامی همه دانست و گفت: اگر بخواهیم دانشگاه بناب یک مرکز علمی پویا و بالنده باشد باید اساتید، کارکنان و دانشجویان همدل، همراه و همگام باشند و با یک صدای واحد و با رعایت مقررات و نظم و انضباط کاری به پیشرفت دانشگاه بناب بکوشند.
رئیس دانشگاه بناب در ادامه گفت: پایه و اساس دانشگاه بر چند رکن استوار است که یکی از ارکان اصلی آن کارمندان هستند و ما به خود می ­بالیم که از اساتید و کارمندانی مومن، متخصص و متعهد بهره­ مندیم.
گفتنی است، در ادامه اعضای محترم هیات رئیسه به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون حوزه های مختلف دانشگاه پرداختند.
همین گزارش حاکی است، کارمندان دانشگاه نیز در پایان به ارائه ی پیشنهادات، انتقادات و مشکلات صنفی خود پرداختند.
خبر 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 مهر 1397
  • ساعت 02
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 139
نظرات شما
captcha refresh