Logo
تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1396
کد 911

دکتر عباسیان؛ راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ ها است

جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور شهرستان بناب در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه بناب برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ سرهنگ عمران دوستی در این نشست گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه های بناب تحت عنوان « ازدانشگاه تا دانشگاه » در نیمه دوم اسفند ماه با شرکت حدود 200 نفر از دانشجویان در دو بخش برادران و خواهران دانشگاه های شهرستان بناب به صورت مجزا برگزار می‌شود.
در جلسه راهیان نور دانشجویی شهرستان که در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه بناب برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه بناب اظهار کرد: باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به اعزام دانشجویان در دانشگاه های شهرستان اقدام کرد، و نقاط ضعف سال های گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.
وی تشکیل و تقویت کارگروه های فرهنگی راهیان نور، تهیه بسته های فرهنگی مناسب، تشکیل کمیته ارزیابی نظارت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان نور را از دیگر اقدامات برای تقویت کیفیت اردوها ذکر کرد.
فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه همه دانشجویان با هر رویکردی باید بتوانند در اردوها شرکت کنند، گفت: این اردوها زمانی به هدف خود می رسند که فراگیری لازم را داشته و همه مجموعه های دانشجویی صرف نظر از تعلقات فکری و جناحی در اردو ثبت نام کنند.
  رئیس دانشگاه بناب در ادامه  با اشاره به توسعه بیشتر و بهتر فرهنگ اردوی راهیان نور در دانشگاه ها عنوان کرد: امیدواریم با هدفمند کردن اعزام اردوهای راهیان نور در بین دانشگاههای کشور شاهد افزایش کیفی و کمی اعزام ها باشیم که در این راستا، نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد دستورالعمل ها و سازو کارهای لازم برای اردوهای راهیان نور در دانشگاه ها هستیم.
دکتر کریم عباسیان افزود: دانشگاه یکی از محیط های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است.
دکتر عباسیان تأکید کرد: دانشگاه بناب  با سپاه همکاری و تعامل سازنده ای دارند و به خوبی مشغول فعالیت هستند و دانشگاه بناب اعلام آمادگی می کند، بعنوان یکی از ارگانهای دولتی مستقر در شهرستان در برنامه های فرهنگی شهر همکاری کند.
 
گفتنی است: اردوی راهیان نور دانشگاه های شهرستان بناب از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، فتح المبین، هویزه،اروند کنار، دهلاویه و فکه بازدید خواهند کرد.
همچنین تاریخ حرکت کاروان راهیان نور« ازدانشگاه تا دانشگاه »  دانشجویان دانشگاه های شهرستان بناب 20 و 21 اسفند ماه به مدت 10روز،  و مهلت ثبت نام تا دهم اسفند ماه در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها می باشد.
پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 3 بهمن 1396
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 577
نظرات شما
captcha refresh