Logo
تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1396
کد 858

همایش انتخاب رشته کنکور سراسری سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به همت آموزش و پرورش شهرستان بناب در دانشگاه بناب برگزار شد

این همایش در دو نوبت دختران و پسران در سالن کنفرانس علامه طباطبایی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، همایش انتخاب رشته کنکور سراسری سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به همت اداره ی آموزش و پرورش شهرستان بناب در دو گروه پسران و دختران به صورت مجزا در دانشگاه بناب برگزار شد.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن خوش آمد گویی به دانش آموزان کنکوری گفت: انتخاب رشته یک مرحله از مراحل انتخابی زندگی انسان می باشد باید این انتخاب را با کمک و مشورت مشاوران تحصیلی و معلمان با جدیت و با علاقه انجام داد.
اسدزاده ادامه داد: کنکور تنها نشان گر توانایی شما نمی باشد موفقیت در کنکور همیشه به معنای موقعیت اجتماعی خوب و شغل و رضایت از زندگی نیست بلکه یک مرحله از مراحل موفقیت شما در زندگی می باشد.
وی در ادامه به ارائه گزارش موفقیت دانش آموزان کنکوری  شهرستان بناب و کسب 47 رتبه برتر زیر 1000 اشاره کرده و از رشد 30 درصدی قبولی دانش آموزان کنکوری شهرستان بناب خبر داد.
در این نشست دکتر ادیب مدیر آموزش دانشگاه بناب ضمن خوش آمد گویی به مسئولان آموزش و پرورش و کنکوری های گرانقدر، به معرفی دانشگاه و ظرفیت و پتاسیل های دانشگاه بناب پرداخت و گفت علاوه بر امکانات خوب علمی و رفاهی و خوابگاهی دانشگاه بناب، حضور اساتید و کادر اداری و آموزشی جوان و با انرژی و داشتن رزومه عالی اساتید ملاک بسیار خوبی برای انتخاب این دانشگاه می باشد.
در ادامه همایش مشاوران تحصیلی به بحث تخصصی و روش های بهتر برای انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۶ پرداختند.

پایان خبر/


انتخاب رشته کنکور سال 96
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 17 مرداد 1396
  • ساعت 14
  • توسط کاربر روابط عمومی
  • تعداد بازدید 726
نظرات شما
captcha refresh