Logo
تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1396
کد 840

شب گذشته دانشگاه بناب میزبان بنابیان مقیم پایتخت بود

این همایش به همت مدیریت روابط عمومی دانشگاه و همراهی بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب در سالن همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مدیریت روابط عمومی دانشگاه بناب؛ شب گذشته دانشگاه بناب میزبان بنابیان مقیم پایتخت بود که این همایش با حضور میهمانان وزارتی، مدیرکلّ حوزه وزارتی و مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر فریدون)، معاون سیاسی استاندار تهران بزرگ (دکتر سرمست)، مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی (دکتر علیزاده)، مدیرکل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم(دکتر رخشانی مهر)، دکتر دلاورنژاد بنابی مقیم پایتخت و مدیرکل نظارت بر اعضای هیات علمی، اعضای هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب و بنابیان مقیم پایتخت در سالن همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
گفتنی است پس از اجرای سرود ملی و قرائت کلام الله قرآن کریم همایش با خیر مقدم گویی رئیس دانشگاه، دکتر عباسیان همایش بنابیان حامی علم و فناوری شروع به کار کرد. 
دکتر عباسیان در ادامه به تاریخچه دانشگاه بناب اشاره ای کرد و گفت: دانشگاه بناب در سال 1375 تاسیس شده است و در این مدت 22 سال به موفقیتهای بزرگی دست یافته است و انشالله با کمکهای آحاد مردم سختکوش بناب چه مستقر در بناب و چه مستقر در پایتخت دانشگاه بناب را به نگینی درخشنده در جنوب استان تبدیل خواهیم کرد.
در ادامه دکتر نجد گرامی، دبیر بازنشسته به نمایندگی از بنابیان مقیم پایتخت به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص نحوه حمایت از مراکز آموزش عالی به استناد مصوبه جدید برنامه ششم توسعه پرداخت و در ادامه از متولیان این همایش تشکر و قدردانی کرد.
دکتر فریدون، مشاورعالی وزیر محترم علوم و مدیرکل حوزه وزارتی در جمع بنابیان حامی علم و فناوری در خصوص توسعه کشورهای پیشرفته گفت و ادامه داد: توسعه هر کشوری به توسعه افراد متخصص و فرهیخته بستگی دارد و سرمایه گذاری در توسعه آموزش عالی از بهترین سرمایه گذاری هاست.
وی ادامه داد: خیرین معزز آموزش عالی با مشارکت در آبادانی دانشگاهها مستقیماً در آبادانی میهن اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی قدم بر می دارند.
دکتر یحیی داداش کریمی، مدرس دانشگاه و عضو بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه بناب به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش عملکرد این بنیاد پرداخت و گفت: این بنیاد از سال 1395 در دانشگاه شروع به کار کرده است و امیدواریم با جذب همشهریان و هم استانیان عزیز، جهت آبادانی دانشگاه بناب قدم برداریم.
در پایان این همایش بنابیان عزیز مقیم پایتخت نیز به ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و اعلام آمادگی کردند که علیرغم اینکه در تهران زندگی میکنند ولی هیشه قلبشان به بناب می تپد و آمادگی خود را برای آبادانی شهر بناب و دانشگاه بناب اعلام کردند.
گفتنی است بعد از این همایش میهمانان در مراسم بزم افطاری که در سالن پویش سازمان مدیریت صنعتی برپا شده بود حضور یافتند.
پایان خبر / فتحی زاده 
گزارش تصویری؛ 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 خرداد 1396
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1716
نظرات شما
captcha refresh