Logo
تاریخ : چهارشنبه 10 مهر 1398
کد 1113

به مناسبت آغاز سالتحصیلی برگزار شد؛

نشست اعضای هیات رئیسه با اساتید دانشگاه بناب

اعضای هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت آغاز سالتحصیلی، صبح امروز در سالن کنفرانس حوزه ریاست دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب در ابتدا ضمن گرامی­داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حفظ استقلال دانشگاه را اصلی ترین خط و مشی هیات رئیسه دانست و گفت: حفظ استقلال دانشگاه و پیشبرد اهداف عالیه‌ی نظام آموزشی کشور خط و مشی اصلی دانشگاه بناب است و اجازه نخواهیم داد  فاصله جناح­های سیاسی مستقر در شهر در امورات دانشگاه جاری شود.
 
دکتر پیری در ادامه سال پیش رو را سال سختی در حوزه مالی دانست و گفت: علیرغم وجود تورم و افزایش قیمتها، میزان افزایش بودجه ۹۸ بسیار ناچیز است که با توجه به افزایش هزینه‌ها، حقوق و دستمزد، سالی سخت را پیش رو خواهیم داشت که امیدوارم با همدلی و همکاری خانواده بزرگ دانشگاه این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
 
وی در ادامه ضمن اشاره­ ای به عملکرد دانشگاه در حوزه آموزشی و پژوهشی ادامه داد: امسال در حوزه‌ی آموزشی رویدادهای خوبی را شاهد بودیم، آمار چند برابری پذیرش دانشجویان دانشگاه بناب در مقاطع بالاتر در دانشگاههای سطح یک کشور و همچنین درخشش دانشجویان در المپیادهای علمی و ورزشی بخشی از این رویدادهای مثبت بود و اخیراً نیز موفق به اخذ مجوز دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد شدیم و امیدوارم این شتاب رو به جلوی دانشگاه بیش از پیش باشد.
 
رئیس دانشگاه بناب ادامه داد: در حوزه ارتباط با صنعت در سال گذشته اقدامات موثر و مثبتی انجام یافت و با بسیاری از سازمانها و کارخانجات بزرگ صنعتی دیدارها و تفاهم نامه­ هایی منعقد گردید و اخیراً نیز یکی از شرکت های هلیکوپترسازی علاقمند به همکاری با دانشگاه می­ باشد که امیدواریم  این دانشگاه سهمی هرچند کوچک در حوزه صنعت هوا فضای کشور داشته باشد.
 
دکتر پیری اعتبار علمی دانشگاه را مدیون اساتید سختکوش دانشگاه دانست و گفت: خوشبختانه در حوزه جذب اساتید در هیات جذب اعضای هیات علمی دانشگاه اساتیدی جذب دانشگاه بناب گردید که بسیاری از دانشگاههای سطح یک کشور علاقمند به جذب آنها بودند و امیدواریم با جذب اساتید جوان و فعال در آینده ­ای نه چندان دور شاهد دانشگاهی فعال در تمام عرصه­ ها داشته باشیم.
 
گفتنی است در ادامه مسئول دفتر نهاد رهبری و اعضای هیات رئیسه به ارائه نقطه نظرات عملکرد حوزه های مختلف پرداختند و اساتید دانشگاه در پایان به ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 10 مهر 1398
  • ساعت 15
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 477
نظرات شما
captcha refresh